• 26.02.25, 10:56

Maailmakuulus Build-A-Bear Workshop töökoda jõuab esmakordselt Eestisse

Märtsi keskpaigas saavad eestlased esmakordselt kogeda maailmakuulsat Build-A-Bear Workshop elamust, kui Ülemiste keskuse XS Mänguasjade kaupluses avatakse Eesti esimene Build-A-Bear Workshop töökoda.
Build-A-Bear Workshop töökoda jõuab esmakordselt Eestisse
  • Build-A-Bear Workshop töökoda jõuab esmakordselt Eestisse
  • Foto: XS mänguasjad
Üle 25 aasta tegutsenud Ameerika kontseptsioon, mis sai alguse lihtsast ideest luua endale eriline ja isikupärane pehme sõber, on toonud rõõmu miljonitele inimestele üle maailma.

Seotud lood

Uudised
  • 26.05.22, 13:54
Eestlased eelistavad jätkusuutlikele plastikust mänguasju
Kui muudes tarbeesemete valdkondades on taaskasutatud materjalidest valmistatud üha rohkem esemeid, siis mänguasjade turul valitsevad endiselt plastikust tooted. Kaup24 kommunikatsioonijuhi Kristiina Vahesalu sõnul eelistavad eestlased plastikmänguasju keskkonnasõbralikematele suure hinnavahe tõttu.
Uudised
  • 18.09.24, 12:15
Guido Pärnits: soovin tuua kõik kaubamärgid ühe katuse alla
Keerulisemast majanduslikust perioodist hoolimata on Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits positiivne ning seab suuri eesmärke Ülemiste keskuse arendamiseks.
Uudised
  • 31.01.25, 10:55
Guido Pärnits: hea teeninduskultuur on iga poe edu võti
Ülemiste keskus tunnustas edukaid keskuses tegutsevaid ettevõtteid ning 2024. aasta parimaks poeks kuulutati pesupood Change Lingerie. Võidu kaalukeelteks said teenindusmonitooringu kõrged tulemused ja käibe kasv. Keskuse eriauhind läks batuudikeskus Trampolinole.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele