Prisma Peremarket on viinud läbi põhjaliku uuenduskuuri oma e-poes, mille tulemusel on platvorm saanud kasutajasõbralikuma liidese, laiema tootevaliku ning täiustatud turvalahendused.
Prisma Eesti maajuhi Teemu Kilpiä sõnul on e-kaubandusest saanud igapäevane ostuvõimalus paljudele tarbijatele, millega kaasnevad ka kõrgemad ootused teenuse kvaliteedile. “Uus e-pood on välja töötatud kliendikogemuse parandamiseks ning laia tootevaliku pakkumiseks,” kommenteeris Kilpiä. Uuendused hõlmavad nii e-keskkonna funktsionaalsust, makselahendusi kui ka püsikliendiportaali.
Kuigi kohalikele tarbijatele on kodumaisus jätkuvalt oluline väärtus, ohustavad jaekettide omamärgitooted Eesti toidujulgeolekut, rääkis Toiduliidu juht Sirje Potisepp jaekettide, tootjate ja hulgikaupmeeste ühisseminaril.
Tänane majanduskeskkond on viinud jaeketid olukorda, kus rebimine käib iga kliendi nimel. Viimase nelja kvartali jooksul on suutnud tulemusi märgatavalt kasvatada vaid üksikud, teistele on osaks saanud paigalseis või suisa langus.
Suurtel jaekettidel on kasutuid ruutmeetreid liiga palju, mistõttu on nende konsolideerumine või uste sulgemine vägagi tõenäoline stsenaarium, ütles KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger jaekettide ühisseminaril.
Eesti jaekettide juhid ei näe sellest veel konkurentsiolukorra muutust, et Rimi saab rootslaste asemel uued omanikud Taanist, leitakse kinnitust sellest, et Balti regiooni tasub investeerida.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.