Prisma Peremarket on viinud läbi põhjaliku uuenduskuuri oma e-poes, mille tulemusel on platvorm saanud kasutajasõbralikuma liidese, laiema tootevaliku ning täiustatud turvalahendused.
Prisma Eesti maajuhi Teemu Kilpiä sõnul on e-kaubandusest saanud igapäevane ostuvõimalus paljudele tarbijatele, millega kaasnevad ka kõrgemad ootused teenuse kvaliteedile. “Uus e-pood on välja töötatud kliendikogemuse parandamiseks ning laia tootevaliku pakkumiseks,” kommenteeris Kilpiä. Uuendused hõlmavad nii e-keskkonna funktsionaalsust, makselahendusi kui ka püsikliendiportaali.
Kuigi kohalikele tarbijatele on kodumaisus jätkuvalt oluline väärtus, ohustavad jaekettide omamärgitooted Eesti toidujulgeolekut, rääkis Toiduliidu juht Sirje Potisepp jaekettide, tootjate ja hulgikaupmeeste ühisseminaril.
Tänane majanduskeskkond on viinud jaeketid olukorda, kus rebimine käib iga kliendi nimel. Viimase nelja kvartali jooksul on suutnud tulemusi märgatavalt kasvatada vaid üksikud, teistele on osaks saanud paigalseis või suisa langus.
Suurtel jaekettidel on kasutuid ruutmeetreid liiga palju, mistõttu on nende konsolideerumine või uste sulgemine vägagi tõenäoline stsenaarium, ütles KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger jaekettide ühisseminaril.
Eesti jaekettide juhid ei näe sellest veel konkurentsiolukorra muutust, et Rimi saab rootslaste asemel uued omanikud Taanist, leitakse kinnitust sellest, et Balti regiooni tasub investeerida.
Septembris toimub Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi eestvedamisel 11. korda Eesti toidu kuu. Selver liitub traditsioonilise algatusega – pakub mitmetele Eesti toodetele soodsamaid hindu ning tutvustab erinevaid tootjaid ja maitseid, mida võiks proovida.