• 28.03.25, 10:19

Jaemüük kasvas, ent suurte kettide müügimahud langesid

Statistikaameti andmetel oli jaekaubandusettevõtete müügitulu veebruaris 785 miljonit eurot. Võrreldes 2024. aasta sama kuuga kasvas müügimaht 4%.
Jaemüük kasvas, ent suurte kettide müügimahud langesid
  • Foto: Andras Kralla
Statistikaameti analüütiku Johanna Linda Pihlaku sõnul suurenes veebruaris eelmise aasta võrdluses mootorikütuse jaemüügiga tegelevate ettevõtete müügimaht 21% ja tööstuskaupade kaupluste müügimaht 6%. „Toidukaupade kaupluste müügimaht vähenes aga eelmise aasta veebruariga võrreldes 5%,“ lisas Pihlak.

Seotud lood

Uudised
  • 28.03.25, 09:43
Masku Eesti regionaaljuht: kui keegi lahkub, oleme valmis tegutsema, uus mööblikett võib tulla
Mitte ühegi poe uuendamiseks ei võeta palgalaenu - kõik tehakse oma rahaga
Viimaste aastatel on mööblimüügiturul toimunud puhastus, mis on eemaldanud kõige odavamad tegijad ja jätnud alles need, kes pakuvad kvaliteeti ning suudavad kohaneda muutuvate tarbijaharjumustega ning majanduskeskkonnaga.
Uudised
  • 11.02.25, 11:41
Ökonomist: jaekaubandus on hetkel Eesti majanduse nõrgim lüli
2024. aasta tõi Eesti majandusele peale pikka langust väikeseid taastumise märke. On majandussektorieid, kes teeevad sel aastal suure tõusu ning on ka neid, sektoreid, kus taastumine võtab pisut aega.
Uudised
  • 01.10.24, 15:17
Maxima Eesti juht: tulev aasta tuleb selgelt kvaliteediaasta
Maximal on plaan turule tuua spetsaiaalselt pühade perioodiks taskukohane premium toodete valik, tuleval aastal muuta tundmatuseni Pärnu Maxima XXX ning investeerida erinevatesse keskkonnajalajälge vähendavatesse meetmetesse.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele