• 03.04.25, 11:05

Uusküla: hinnatõusu valguses Eesti kauplejaid kasumiahnuses süüdistama ei peaks

Viimase viie aasta jooksul, alates koroonapandeemiast, on Eesti tarbijad kogenud väga kiiret hinnatõusu – kulutused toidule on kasvanud üle 50 protsendi ning hinnad kallinevad Eestis ka tänavu euroala keskmisest kiiremas tempos.
Luminori peaökonomist Lenno Uusküla
  • Luminori peaökonomist Lenno Uusküla
  • Foto: Raul Mee
Luminori peaökonomist Lenno Uusküla leiab, et kaupmehi pole õiglane liigses kasumiahnuses süüdistada, sest hinnatõus on enamjaolt seotud kasvanud kulude – sealhulgas palgatõusuga – katmisega.

Seotud lood

Uudised
  • 02.04.25, 15:12
Suurim spordikaupade müüja sattus TTJA musta nimekirja. “See tuleb meile üllatusena”
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet on ettevõtte mustast nimekirjast eemaldanud!
Sportland Eesti sattus Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti musta nimekirja 19. märtsil. Ettevõttele tuleb nimekirja sattumine üllatusena, pidades juhtunut kahetsusväärseks tööprotsessi veaks.
Uudised
  • 02.04.25, 14:19
Hinnasõda alaku? Tuntud tanklakett saab uue nime ning hakkab pakkuma oluliselt soodsamat kütust
Terminal Oil tanklakett nimetab edaspidi end energiamüüjaks ning vahetab nime. Koos nimevahetusega tuuakse turule ka uus hinnastamispoliitika, mis võib kütuseturul esialgu põhjustada väiksema hinnasõja.
Uudised
  • 02.04.25, 10:33
Targad sensorid tulevad mängu: kuidas kaubanduskeskused saavad koristust optimeerida ja kulusid kärpida?
Ülemiste keskus ja Stell Eesti AS võtsid tunamullu esimesena Baltikumis kasutusele andmepõhise Tork Vision Clean ehk Tork Tark koristuslahenduse, mis on muutnud keskuse puhastusteenuse kuluefektiivsemaks ja sihipärasemaks.
Uudised
  • 01.04.25, 15:33
Kodumaine lillekett võtab üle Hortese aianduskeskuse
Lillede kasvataja ja müüja Rikets võtab tänasest üle pankrotistunud Hortese aianduskeskuse Laagris, kus avab kaupluse reedel.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele