Targad sensorid tulevad mängu: kuidas kaubanduskeskused saavad koristust optimeerida ja kulusid kärpida?
Ülemiste keskus ja Stell Eesti AS võtsid tunamullu esimesena Baltikumis kasutusele andmepõhise Tork Vision Clean ehk Tork Tark koristuslahenduse, mis on muutnud keskuse puhastusteenuse kuluefektiivsemaks ja sihipärasemaks.
Tegemist on süsteemiga, mis kogub reaalajas andmeid külastajate voogude ja tarvikute täitetasemete kohta, on aidanud vähendada tööjõu- ja materjalikulusid, tõstes samal ajal teeninduskvaliteeti.
T1 keskuse operaatorfirma OÜ Lintgen ja AS LHV Pank uuendasid aasta eest sõlmitud koostöölepingut, millega pank finantseerib T1 uuenduskuuri täiendava 3 miljoni euroga.
Porise, lumise või soola-lumise aja kaupluses ja kaubanduskeskuses aitab üle elada sagedam koristamine, vajadusel ka päevasel ajal porimattidest ja vaipadest liigse vee välja imemine, õige põrandapesumasin ning hästi hooldatud puhastustarvikud.
Kõige populaarsemaks ostupäevaks on reede ning Eestis olid kõige populaarsemad Ülemiste, Lõunakeskuse, Lasnamäe Centrumi, Kaubamajaka ja Sõpruse Rimid.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.