• 02.04.25, 10:33

Targad sensorid tulevad mängu: kuidas kaubanduskeskused saavad koristust optimeerida ja kulusid kärpida?

Ülemiste keskus ja Stell Eesti AS võtsid tunamullu esimesena Baltikumis kasutusele andmepõhise Tork Vision Clean ehk Tork Tark koristuslahenduse, mis on muutnud keskuse puhastusteenuse kuluefektiivsemaks ja sihipärasemaks.
Täna ütlevad masinad, millal on vaja koristada
  • Täna ütlevad masinad, millal on vaja koristada
  • Foto: Ülemiste keskus
Tegemist on süsteemiga, mis kogub reaalajas andmeid külastajate voogude ja tarvikute täitetasemete kohta, on aidanud vähendada tööjõu- ja materjalikulusid, tõstes samal ajal teeninduskvaliteeti.

Seotud lood

Uudised
  • 27.02.25, 10:21
T1 keskus võtab uuenduskuuriks laenu juurde
T1 keskuse operaatorfirma OÜ Lintgen ja AS LHV Pank uuendasid aasta eest sõlmitud koostöölepingut, millega pank finantseerib T1 uuenduskuuri täiendava 3 miljoni euroga.
Uudised
  • 05.12.14, 11:35
Talvisel perioodil tasub kauplust tihemini koristada
Porise, lumise või soola-lumise aja kaupluses ja kaubanduskeskuses aitab üle elada sagedam koristamine, vajadusel ka päevasel ajal porimattidest ja vaipadest liigse vee välja imemine, õige põrandapesumasin ning hästi hooldatud puhastustarvikud.
Uudised
  • 03.03.25, 13:14
Rimi ostuharjumuste ülevaade: inimesed käivad tihedamini poes
Kõige populaarsemaks ostupäevaks on reede ning Eestis olid kõige populaarsemad Ülemiste, Lõunakeskuse, Lasnamäe Centrumi, Kaubamajaka ja Sõpruse Rimid.
Saated
  • 26.03.25, 11:22
Pärnits: Eesti kaupmees ei ole mingi vereimeja, rikkaks on raske saada
Täna on keeruline kaupmeestel mitte pelgalt ebasoodsa majanduskeskkonna tõttu, vaid seetõttu, et Eesti turg on väike ning kaubanduspinda liiga palju.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele