Milliseid ettevõtteid hindavad eestlased kõige kõrgemalt?
Kaardistatud valdkondade lõikes antakse kõrgeimaid hinnanguid raamatupoodidele, kinodele ning laevandusettevõtetele. Eelkõige hinnatakse neid ettevõtteid, kes suudavad pakkuda lisaks heale teenindusele kliendile midagi erakordset.
Raamatukaupluseid hinnatakse eestlaste seas kõige enam
Foto: Raul Mee
NPS soovitusindeksi uuring kaardistab, kuivõrd soovitaksid inimesed erinevaid ettevõtteid, mille teenindusega nad on viimasel ajal kokku puutunud, oma sõpradele ja tuttavatele.
Veebipoodide tellimused kasvavad üha enam ning koos sellega kasvavad ka käibed ja tehingute arvud. Mis on aga erinevate makseviiside eelised ning milliseid kõige enam eelistatakse?
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet on ettevõtte mustast nimekirjast eemaldanud!
Sportland Eesti sattus Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti musta nimekirja 19. märtsil. Ettevõttele tuleb nimekirja sattumine üllatusena, pidades juhtunut kahetsusväärseks tööprotsessi veaks.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.