• 07.04.25, 10:48

Milliseid ettevõtteid hindavad eestlased kõige kõrgemalt?

Kaardistatud valdkondade lõikes antakse kõrgeimaid hinnanguid raamatupoodidele, kinodele ning laevandusettevõtetele. Eelkõige hinnatakse neid ettevõtteid, kes suudavad pakkuda lisaks heale teenindusele kliendile midagi erakordset.
Raamatukaupluseid hinnatakse eestlaste seas kõige enam
  • Raamatukaupluseid hinnatakse eestlaste seas kõige enam
  • Foto: Raul Mee
NPS soovitusindeksi uuring kaardistab, kuivõrd soovitaksid inimesed erinevaid ettevõtteid, mille teenindusega nad on viimasel ajal kokku puutunud, oma sõpradele ja tuttavatele.

Seotud lood

Uudised
  • 03.04.25, 10:27
Milliseid makseviise e-poes pakkuda?
Veebipoodide tellimused kasvavad üha enam ning koos sellega kasvavad ka käibed ja tehingute arvud. Mis on aga erinevate makseviiside eelised ning milliseid kõige enam eelistatakse?
Uudised
  • 27.03.25, 14:26
Eesti E-kaubanduse Liidu uueks juhatuse esimeheks sai Kaire Koik
Eesti E-kaubanduse Liidu uueks juhatuse esimeheks valiti pika valdkonnakogemusega Kaire Koik.
Uudised
  • 27.03.25, 09:18
Baltikumis otsitakse e-kaubanduse tähte
Balti parimate e-poodide konkurss „E-kaubanduse täht 2025“ otsib kandidaate.
Uudised
  • 02.04.25, 15:12
Suurim spordikaupade müüja sattus TTJA musta nimekirja. “See tuleb meile üllatusena”
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet on ettevõtte mustast nimekirjast eemaldanud!
Sportland Eesti sattus Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti musta nimekirja 19. märtsil. Ettevõttele tuleb nimekirja sattumine üllatusena, pidades juhtunut kahetsusväärseks tööprotsessi veaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele