• 03.04.25, 10:27

Milliseid makseviise e-poes pakkuda?

Veebipoodide tellimused kasvavad üha enam ning koos sellega kasvavad ka käibed ja tehingute arvud. Mis on aga erinevate makseviiside eelised ning milliseid kõige enam eelistatakse?
Milliseid makseviise e-poes pakkuda?
  • Foto: Unsplash
E-kaubanduse Liidu andmetel tellisid eestlased 2024. aastal pakiautomaatidesse 17 miljonit pakki, mida on kahe miljoni paki võrra rohkem kui aasta varem. See on ca 12 pakki ühe inimese kohta ehk piltlikult tellib iga eestlane ühes kuus e-poest ühe paki.

Seotud lood

Uudised
  • 18.03.25, 14:08
Tõnu Väät: Temust tellitakse sama palju pakke kui Eesti e-poodidest – see on õõvastav
Kui võrrelda Eesti kapitalil põhinevaid ettevõtteid ja Aasia tootjate kaupu vahendavat Temut, siis tellitakse sealt pakke arvuliselt vähemalt sama palju kui Eesti ettevõtetest, rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät.
Uudised
  • 18.03.25, 08:00
Kõikidele e-poodnikele: kogu nii vähe andmeid kui võimalik
Isikuandmete töötlemisel peab olema kindel õiguslik alus ja selge eesmärk. E-poed peaksid koguma ainult hädavajalikke andmeid ning vältima liigset infot, järgides minimaalsuse põhimõtet, soovitab andmekaitse inspektsioon.
Uudised
  • 06.03.25, 11:00
Eesti E-kaubanduse maht kasvab iga kuu vähemalt kümnendiku
Mis riigi e-poodidest tellivad eestlased enim kaupu?
Uus monitooring avab esmakordselt, millises mahus eelistavad eestlased kodumaalt või välismaistest veebipoodidest kaupa tellida.
Uudised
  • 26.02.25, 14:25
Macta Beauty asutaja: ilukaubanduses tähendab paigalseis tagasiminekut
Gaselli Kongressil astusid üles Macta Beauty omanikud ja õed Merilyn Veldi ja Gretel Kikkas, kes tõdesid, et ilukaubandus on nagu iluolümpia – konkurente tuleb sadade toodetega iga aasta juurde.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele