• 09.04.25, 14:25

Oluline kaupmeestele: tootjate vastutus puudusega toodete eest karmistub

Euroopa Liit võttis hiljuti vastu uue direktiivi, mis reguleerib vastutust puudusega toodete eest. Kuigi muudatused jõustuvad alles 2026. aasta lõpus, tasub ettevõtetel juba praegu hakata valmistuma, kirjutavad advokaadibüroo RASK advokaadid Timo Kullerkupp ja Mikk Ilves.
Advokaadibüroo RASK advokaadid Mikk Ilves (vasakul) ja Timo Kullerkupp
  • Advokaadibüroo RASK advokaadid Mikk Ilves (vasakul) ja Timo Kullerkupp
  • Foto: Advokaadibüroo Rask
Direktiivi ülevõtmisega kaasnevad peamised muudatused puudutavad tootja mõiste laiendamist, kannatanu tõendamiskoormuse leevendamist ning hüvitisskeemi loomist kannatajatele.

Seotud lood

Uudised
  • 12.03.25, 12:47
Juba suvest kohaldatakse uut seadust, mis mõjutab ka väga paljusid kaubandusettevõtteid
Juriidilisele isikule võib trahv olla kuni 20 000 eurot, määrama hakkab TTJA.
28. juunist kohaldatakse Eestis uut seadust, mis mõjutab väga paljusid Eesti ettevõtteid, sh kaubandussektorit. Juriidilisele isikule võib rahatrahv olla kuni 20 000 eurot. Seaduse nõuete täitmise üle teeb järelevalvet tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA).
Uudised
  • 18.03.25, 14:26
Mantinga juht Rain Palmiste private labelist: vastastikkuselt kasuliku koostööni jõuda on väga raske
Omamärgitoodete tootmisel on kõige olulisemaks osaks jaekettide ja tootjate omavaheline koostöö, mis oleks mõlemale poolele kasulik.
Uudised
  • 11.12.24, 12:45
Rimi Eesti juht: jaekettide suundumus on praktilisus, ostleja meelitamine on üha keerukam
Loe, millised on suurimad muutused ostukäitumises!
Klientide ostukäitumine on aastate jooksul oluliselt muutunud ning täna juhindutakse eelkõige hinnast, mistõttu seisavad kõik jaeketid suure väljakutse ees, kuidas klienti poodi meelitada.
Uudised
  • 09.10.24, 14:08
Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil: nina päikese poole, kaupmehed!
Kui me soovime tarbijate kindlustunnet tõsta, siis tuleb meil lõpetada negatiivse fooni loomine. Uudised sõjast, vaesumisest, investeeringute Eestist kadumisest ja ettevõtete raskustest ei too inimesi ostlema.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele