• 10.04.25, 14:35

Ekspert hoiatab: kallis tehnoloogia üksi ei päästa kaupmeest kaubakadudest, kui see üks asi on puudu

Kaubakadude vähendamisel ei ole tehnoloogia kõige olulisem komponent – kui töötaja ei ole piisavalt koolitatud, siis kaubakadude vähenemisest võib und näha, rääkis Baltic Retail Forumil üles astunud ekspert Mark Hough USA kaubandustehnoloogia ettevõttest NCR Voyix.
Oluline on iseteeninduskassade juures see, kus töötajad seisavad ning see, et töötajad teaksid, millist ala nad peavad jälgima
  • Oluline on iseteeninduskassade juures see, kus töötajad seisavad ning see, et töötajad teaksid, millist ala nad peavad jälgima
  • Foto: Erakogu
“Minu põhisõnum on alati see, et inimesed on kõige olulisem komponent kaubakadude vähendamisel,” rõhutas Hough ning lisas, et kaupmees võib kasutada kogu maailma tehisintellekti, paigaldada parimad turvaseadmed, aga kui töötajad ei ole kaasatud ning töötajad ei usu sellesse, siis sa ei saavuta kunagi tulemusi.

Seotud lood

Uudised
  • 27.02.25, 10:49
AI muudab küll jaekaubandust, kuid inimesi see ei asenda
Tehisintellekti kiire areng ei tähenda aga, et jaekaubandus muutub täielikult masinate juhitavaks, rääkis Prisma Peremarketi juhatuse liige Ilkka Alarotu.
Uudised
  • 15.01.18, 10:30
Kuidas ennetada kaubakadu jaemüügis?
Kõigil ettevõtte osadel silma peal hoidmine ei ole lihtne! See võib olla raske töö, sõltumata sellest, kas juhatate väikest üksikpoodi või suurt ketti. Kõik alates tootepaigutustest töögraafikuteni tuleb täiuslikult planeerida ja teostada. Üks keerulisematest probleemidest jaemüügis on kaubakadu, kirjutab Erply juht Kristjan Hiiemaa.
Uudised
  • 16.06.22, 13:57
5 kaubanduse väljakutset ja lahendust
Millised on kaubanduse viis suurimat väljakutset ning kuidas neid lahendada? Hansabi kaubanduslahenduste valdkonnajuht Ott Viirmann toob välja viis väljakutset ning pakub neile ka lahendusi.
Uudised
  • 09.04.25, 14:25
Oluline kaupmeestele: tootjate vastutus puudusega toodete eest karmistub
Euroopa Liit võttis hiljuti vastu uue direktiivi, mis reguleerib vastutust puudusega toodete eest. Kuigi muudatused jõustuvad alles 2026. aasta lõpus, tasub ettevõtetel juba praegu hakata valmistuma, kirjutavad advokaadibüroo RASK advokaadid Timo Kullerkupp ja Mikk Ilves.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele