• 14.04.25, 10:07

LPP avas esimese kaupluse Saaremaal

Neljapäeval avas Kuressaare Ferrumi keskuses uksed esimene Sinsay kauplus Saaremaal, tähistades sellega ühtlasi 20. Sinsay kaupluse avamist Eestis.
Sinsay Eesti regionaalne müügijuht Kersti Toater (vasakul) ja Kuressaare Sinsay kaupluse juhataja Merily Niit (paremal)
  • Sinsay Eesti regionaalne müügijuht Kersti Toater (vasakul) ja Kuressaare Sinsay kaupluse juhataja Merily Niit (paremal)
  • Foto: Kristiine Pajussaar
Uus kauplus, mille pindala ulatub ligi 500 ruutmeetrini, pakub inspireerivat valikut trendikaid naiste-, meeste- ja lasterõivaid ning mitmekesist kodutoodete valikut. Kauplus asub Kuressaare südalinnas, Ferrumi keskuse 2. korrusel.

Seotud lood

Uudised
  • 18.12.24, 10:30
LPP juht: ärimudel peab töötama ka pikas vaates
Need kaubandusfirmad, kellel ei ole kogutud reserve raskemate perioodide tarbeks, võivad oma tegevuse lähiajal lõpetada. Tarbijatele üldiselt ei tohiks sellest suurt mõju olla, kuna kaubandussektoris on suur valik ettevõtteid, kes pakuvad laialdast kaubavalikut, ütles LPP Estonia tegevjuht Svetlana Malatok kaubandus.ee arvamusliidrite küsitluses.
Uudised
  • 11.12.24, 12:05
Sportlandi tegevjuht kutsuti juhatusest tagasi
Sportland Eesti tegevjuht Kaidi Kask saatis möödunud nädalal kolleegidele ja koostööpartneritele kirja, kus teavitas, et seoses struktuurimuudatustega on 6. detsember 2024 tema viimaseks tööpäevaks.
Uudised
  • 01.11.24, 13:56
Eesti suuremad moekaupmehed avavad suu: rõivaostja roheline jutt ja ostuotsus ei lähe sageli kokku
Eesti tuntud moe- ja spordirõivastega kauplejajad kommenteerisid kaubandus.ee’le, et rohelise toote eest juurde ei taha Eesti tarbijad maksta – hind paneb ikkagi ostuotsused paika.
Uudised
  • 13.11.24, 15:27
Lõunakeskuses avati uuenenud Reserved ja Cropp kaubamärkide kauplused
Tartus Lõunakeskuses avas uksed suurematel pindadel ja uuendatud kontseptsioonidega moebrändikauplused Reserved ja Cropp, millega suurenes Lõunakeskuse moekaupade müügipind ligi 750 ruutmeetri võrra.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele