• 15.04.25, 10:32

Jõgevale kerkib uus kaubandushoone, investeering 700 000 eurot

Bigbank finantseerib rohkem kui 700 000 euroga uue kaubandushoone ehitust Jõgevale, kuhu arendaja Andorra Invest rajab ruumid Pepco kauplusele ja Hesburgeri restoranile. Ehitus valmib plaanide kohaselt juba käesoleva aasta augustis.
Planeeritav Jõgeva ärihoone
  • Planeeritav Jõgeva ärihoone
  • Foto: Erakogu
Ligi 700 ruutmeetrise üldpinnaga hoone tuleb Jõgeva kesklinna aadressile Aia tn 4, olles ümbritsetud Coopi, Selveri, Grossi, Maxima ja Rimi toidupoodidest.

Seotud lood

Uudised
  • 11.04.25, 11:58
Rikets aianduskeskuse välkkiire areng: pidime kahe päevaga otsustama, kas avame või mitte
Esimese aasta investeering on ennustatavalt ligi pool miljonit eurot.
Pankrotistunud Hortese asemel on Laagris uksed avanud Rikets aianduskeskus. Otsus tulla mängu langetati välkkiirelt – vaid mõni nädal enne aianduse kõrghooaja algust tuli ettevõttel otsustada, kas riskida ja avada või loobuda võimalusest.
Uudised
  • 28.03.25, 10:50
Vipsid teevad Viimsi Kaubanduskeskuse kolm korda suuremaks
Viimsi Kaubanduskeskus alustab aprillis laienemist – senine kaubanduskeskus kasvab pindalalt kolm korda suuremaks. Viimsi keskuse suurim omanik on Mart Vips (osalus 34,48%).
Uudised
  • 04.04.25, 14:11
Margus Tinno: suuri kaubandusprojekte lähitulevikus kindlasti ei tule
Kaubanduspindade turul pole hetkel oodata murrangulisi arenguid – Eesti turg ei ole selleks lihtsalt valmis, rääkis Colliersi investeeringute nõustamise juht Margus Tinno Colliersi ärikinnisvara seminaril.
Uudised
  • 14.02.25, 10:29
Keila saab 8 miljoniga esimese kaubanduskeskuse
Täna pannakse nurgakivi Keila Vesiveski kaubanduskeskusele, mis sügisel ka uksed avab. Keskuse ehitusse investeerib omanik Rimi Baltic 8 miljonit eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele