Mitmekesised makselahendused toovad kaupmehele suurema tulu
Eelmisel aastal kasutas nutikaid makselahendusi, järelmaksu või tarbimislaenu iga kolmas Eesti elanik. Kaupmehele võib makselahenduste pakkumine tähendada seda, et ostu viivad lõpule ka need, kelle puhul muidu tehing katki jääks.
Eri makselahendused toovad kaupmeestele rohkem tulu
Foto: Unsplash
Eelmisel aastal jõudsalt kasvanud numbrid kinnitavad, et maailmas juba mõnda aega populaarsed makselahendused on nüüdseks laialdaselt omaks võetud ka Eestis ning neid kasutatakse üha enam oma kulutuste hajutamiseks.
„Kes see ometi avab 60-aastaselt lillepoe?“ küsib hollandlasest florist Peter Boeijkens, kes avas justnimelt 60aastaselt Tallinnas lillepoe. „Ma teadsin, et pean olema seal kuus päeva nädalas ja et see on raske töö, aga ma tahtsin seda teha!“
Kui uudistest võib jääda mulje, et auto tuli kindlasti ära osta 2024. aastal, siis tegelikkuses on sellel aastal võimalused paremad ja ka hinnad pole eest ära liikunud.
Alates 1. jaanuarist jõustub mitu kaupmehi puudutavat maksumuudatust. Tõuseb nii käibemaks kui aktsiisimäär ning jõustub platvormide ja makseteenuse osutajatele kohustus andmete edastamiseks.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.