• 22.04.25, 11:32

Kaupmeeste Liiduga liitusid mitu olulist ettevõtet

Eesti Kaupmeeste Liiduga liitusid kevadel kaks Lõuna-Eesti ettevõtet, kelleks on Tartu Turg ja KPG Kaubanduse. Uued liikmed tugevdavad liidu regionaalset esindatust ning toovad endaga kohaliku kaubanduse mitmekesisema vaatenurga.
Võrus asuva, Magaziini kauplusteketti majandava KPG Kaubanduse OÜ juhtkond kontori- ja poemaja ees: juhatuse liikmed ja omanikud Ursel Kaarna (vasakul) ning Arvi Prants (paremal), keskel tegevjuht Ülle Veibri.
  • Võrus asuva, Magaziini kauplusteketti majandava KPG Kaubanduse OÜ juhtkond kontori- ja poemaja ees: juhatuse liikmed ja omanikud Ursel Kaarna (vasakul) ning Arvi Prants (paremal), keskel tegevjuht Ülle Veibri.
  • Foto: Väinu Rozental
Tartu Turg on Lõuna-Eestis oluline kogukonnakeskus, mis pakub turuplatsi kohalikele tootjatele ja väikeettevõtjatele. KPG Kaubanduse alla kuuluv Magaziin on tuntud Võrust pärinev jaemüügikett, mille valikust leiab kodu- ja aiakaupu, tööstuskaupu ning igapäevatarbeid, olles tugevalt esindatud ka Lõuna-Eestis.

Seotud lood

Uudised
  • 27.03.25, 14:26
Eesti E-kaubanduse Liidu uueks juhatuse esimeheks sai Kaire Koik
Eesti E-kaubanduse Liidu uueks juhatuse esimeheks valiti pika valdkonnakogemusega Kaire Koik.
Saated
  • 02.01.25, 13:23
Eesti Kaupmeeste Liidu juht Nele Peil: rõõmu peab hakkama tundma väikestest asjadest
Eesti Kaupmeeste Liidu tegevjuhi Nele Peili hinnangul on tõenäoline, et müügimahud kahanevad ka uuel aastal. Tema sõnul oleks isegi 1–2-protsendiline kasv märkimisväärne edasiminek ning suur rõõm kaubandussektori jaoks.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele