• 23.04.25, 13:27

Tarbijauuring: eestlased on osteldes ratsionaalsed, lätlased usaldavad kontrolli

Värsked uuringud Eestis ja Lätis näitavad, et toidu ostmisel on hind peamine kriteerium mõlemas riigis. Siiski ilmnevad ka erinevused: eestlased on kodumaisuse suhtes ükskõiksemad, lätlased aga hindavad enam sõltumatuid kvaliteediuuringuid.
Ostude tegemine
  • Ostude tegemine
  • Foto: Andras Kralla
3% uuringutele vastanutest leiavad, et kvaliteetne toode ei pea olema kallis, mis näitab muutuvat suhtumist.

Seotud lood

Saated
  • 14.04.25, 11:22
Toidutootja: taimsete toodete hoogne kasv on raugenud
Poeketid laiendasid oma taimsete toodete sortimenti viimastel aastatel väga julgelt, kuid kiire arengu järel lastakse nüüd uusi tooteid lettidele palju ettevaatlikumalt, rääkis toiduettevõtte Nordtempeh asutaja ja tegevjuht Kaire Roosi.
Uudised
  • 14.03.25, 11:06
Sirje Potisepp: koduturul on omamärgitoode saatanast
Kuigi kohalikele tarbijatele on kodumaisus jätkuvalt oluline väärtus, ohustavad jaekettide omamärgitooted Eesti toidujulgeolekut, rääkis Toiduliidu juht Sirje Potisepp jaekettide, tootjate ja hulgikaupmeeste ühisseminaril.
Uudised
  • 06.03.25, 15:56
Konkurendid suhtuvad Rimi tehingusse ülima positiivsusega
Eesti jaekettide juhid ei näe sellest veel konkurentsiolukorra muutust, et Rimi saab rootslaste asemel uued omanikud Taanist, leitakse kinnitust sellest, et Balti regiooni tasub investeerida.
Uudised
  • 07.03.25, 13:57
Tarmo Toiger jaekettide olukorrast: hüpe on näiline, paljusid poode ähvardab sulgemine
Suurtel jaekettidel on kasutuid ruutmeetreid liiga palju, mistõttu on nende konsolideerumine või uste sulgemine vägagi tõenäoline stsenaarium, ütles KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger jaekettide ühisseminaril.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele