Mänguasjapoodi pidada on tänapäeval väga keeruline ja tasuv ainult tugeva partnerluse ning läbimõeldud ärimudeli korral. Väikse mänguasjapoe pidamine pigem hobiks kui äriks, selgitas Eestis tegutseva mänguasjade hulgimüügifirma Anvoli ning jaeketina tuntud XS Mänguasjade eestvedaja Stanislav Nemko.

- XS Mänguasjad kauplus
- Foto: Anvol
Majanduse jahtumine ei jäta puutumata ka mänguasjaturgu. “Kurta ei saa, aga ega saa ka öelda, et kõik oleks hästi. Eks me muidugi sõltume sellest, kuidas Eesti majandusel üldiselt läheb, mille seis praegu ei ole just kõige parem – seda näeme ka statistikas, samuti oma müüginumbrites, mis kohe kindlasti ei kasva,” rääkis Anvoli juht Stanislav Nemko, kes on ettevõtte juhina töötanud 28 aastat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Näen täna Eesti ajaloo kõige kehvemat juhtimist"
Kaubamaja uus hoone võiks juba ammu valmimas olla, kuid arendus seisab projekteerimistingimuste taga kinni ning seda juba seitse aastat. Ehitamine ise ei ole raske, ehitaja oskab ehitada – raske on aastaid mööda ametkondi joosta, vastates üha uuesti samadele küsimustele, rääkis Kaubamaja AS-i juhatuse liige Erkki Laugus.
Eelmisel aastal hoogustunud inflatsiooni keskkonnas XS Mänguasjade poeketi omanikfirma Anvol vähendas töötajate arvu, aga samal ajal suurendas märkimisväärselt palka.
Homme, 18. novembril avab Anvol OY Helsingis Stockmanni kaubamajas uue mänguasjapoe XS Lelut. Tegemist on Eesti esimese mänguasjadepoe ketiga, mis laiendab oma tegevust Soome. Avatava kaupluse müügipind on 650 m2 ning see asub Stockmanni kaubamaja 6. korrusel laste moe- ja spordiosakonnas. Kokku on firmal nüüd Soomes 6 kauplust.
Märtsi keskpaigas saavad eestlased esmakordselt kogeda maailmakuulsat Build-A-Bear Workshop elamust, kui Ülemiste keskuse XS Mänguasjade kaupluses avatakse Eesti esimene Build-A-Bear Workshop töökoda.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.