Alates maikuust kuulub Prisma Peremarketi juhtkonda kommunikatsiooni- ja turundusdirektor Liina Pärlin, kes jätkab ka oma senisel ametikohal.

- Liina Pärlin
- Foto: Sergei Zjuganov
Pärlin on töötanud Prismas alates 2018. aastast ning liitus tänavu 1. mail juhtkonnaga, kuhu kuuluvad lisaks veel Ilkka Alarotu, Teemu Kilpiä, Jarmo Paavilainen, Juri Ljaskin, Jarkko Elonen ja Maren Penu. Muudatus on seotud ettevõttesisese struktuuri uuendamise ning Prisma turundus- ja kommunikatsiooni asepresidendi Pekka Haverineni jätkamisega Sokos Hotels hotelliketis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2022. aasta oli kaubandusele väljakutseid täis, raske on olnud ka tänavune aasta ja raskused sektoris jätkuvad, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger.
Möödunud aasta oli kaubandussektori jaoks küllaltki keeruline, peegeldades Eesti majanduse üldisemaid arenguid. Pikalt kestnud majanduslangus ja tarbijate kindlustunde kukkumine seadsid nii kaupmeestele kui ka klientidele mitmeid proovikive, rääkis Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Loe, millised on suurimad muutused ostukäitumises!
Klientide ostukäitumine on aastate jooksul oluliselt muutunud ning täna juhindutakse eelkõige hinnast, mistõttu seisavad kõik jaeketid suure väljakutse ees, kuidas klienti poodi meelitada.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.