• 02.07.25, 10:50

Hesburger lõpetab populaarse toote müügi muutuva tarbijakäitumisega kohanemiseks

Hesburgeri lasteeine müük lõpetatakse 2026. aasta kevadel. Otsus tuleneb ettevõtte eesmärkidest, muutuvatest tarbijate ootustest ning uutest soovitustest lastele suunatud turunduse osas.
Lasteeine
  • Lasteeine
  • Foto: Hesburger
Lasteeine müük peatatakse 2026. aasta kevadel kõigis riikides, kus Hesburger tegutseb. Muudatuse eesmärk on tugevdada keti vastutustundlikku tegevust ning valmistuda laste turundusega seotud tulevasteks muudatusteks.

Seotud lood

Uudised
  • 05.06.25, 15:23
Maxima tegi selle aasta suurima investeeringu
Täna, 5. juunil, avas Pärnus uksed Suve Keskus koos põhjalikult renoveeritud Maxima XXX kauplusega. Renoveerimistöödeks investeeris Maxima 8 miljonit eurot, mis on ettevõtte selle aasta suurim investeering ja üks mahukamaid uuendusprojekte Maxima ajaloos.
Uudised
  • 14.02.25, 10:54
Hesburgeri uus kiirtoidukett laieneb üle Eesti
Hesburgeri uus kiirtoidukett HeseKebab alustab hoogsat laienemist Eestis. Esimene restoran avati septembris Tallinna T1 keskuses, kus tulemused ületavad ootusi – iga päev teenindatakse ligikaudu 200 klienti.
Uudised
  • 30.01.23, 16:13
Hesburgeri müük Baltikumis kasvas ligi 30%
2022. aastal kasvas Hesburgeri müük kõigis kolmes Balti riigis, Eestis 28%, Lätis 30,3% ja Leedus 30,4%. Võrrelduna 2021. aastaga on müügikasv hüppeline (2021: Eesti 13%, Läti 8,5% ja Leedu 14%).
Uudised
  • 30.01.25, 12:34
Kiirtoidukettide konkurents Eestis püsib tihe, liidripositsiooni hoiab üks
Socio Uuringukeskuse 2024. aastalõpu küsitlus näitab, et Eesti kiirtoiduturul valitseb tihe konkurents, kus Hesburger, McDonald’s, KFC ja Burger King võistlevad igapäevaselt tarbijate nimel.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele