• 07.07.25, 10:00

Nike näeb vaeva, et saada tagasi nii aktsiate kui ka tossude sära

Olen pikalt pidanud Niket üheks maailma tugevamaks kaubamärgiks. Kuid viimaste kvartalite numbreid lähemalt vaadates ei ole pilt enam nii roosiline: kunagi peatamatuna näinud kasv on hakanud väsima.
Nike pole paljude tarbijate jaoks enam eelistus, sest konkurents on suurenenud. Fotol on oksjonile pandud korvpallijalatsid Air Jordan 1, mida kandis mängudes selle ala legend Michael Jordan 1985. aastal.
  • Nike pole paljude tarbijate jaoks enam eelistus, sest konkurents on suurenenud. Fotol on oksjonile pandud korvpallijalatsid Air Jordan 1, mida kandis mängudes selle ala legend Michael Jordan 1985. aastal.
  • Foto: Zumapress/Scanpix
Nike 2023. aasta majandusaasta oli veel korralik – 51,2 miljardit dollarit käivet ja 10% kasv. Kuid 2024. aastal sama hoog ei jätkunud. Aasta lõpetati 51,4 miljardi dollariga – sisuliselt paigalseis, kui jätta kõrvale valuutakursid. Lisaks otsustas ettevõte siis loobuda edasiste prognooside jagamisest.

Seotud lood

Saated
  • 24.05.24, 08:58
Nike endine asepresident selgitab, kuidas Eestis brändiriiete hinnad alla tuua
Eesti moekaupade hinnad on Euroopa keskmisest juba viiendiku võrra kõrgemad, kuna meie turg on väike ja logistika siia on kallis, rääkis Nike endine asepresident Kristjan Luha.
Uudised
  • 09.01.25, 14:22
Eesti suurima spordikaubaketi omanikud pöörasid tülli
Eesti spordikaubaäri tipptegija Sportlandi asutajad on läinud tülli suuromanikuga, Suurbritannia suurima spordipoodide äriga Sports Direct, otsaga on vaidlused kohtus.
Uudised
  • 30.10.24, 09:39
Adidas kasvatas käivet aastaga 10%
Saksamaa rõivaste ja jalanõude tootja Adidase aktsia käive kasvas kolmandas kvartalis 6,4 miljardi euroni, kasvades aastaga 10%.
Uudised
  • 04.07.23, 14:12
Nike ametlik esindaja Baltikumis suurendas käivet neljandiku võrra
Baltikumis Nike esindusõigust omav Jalajälg pidas möödunud majandusaastat edukaks. Nõudlus toodete järgi püsis ning laieneti nii läbi kaupluste avamise kui olemasolevate uuendamise.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.25, 08:30
Samm-sammult ja nutikalt: kuidas muuta oma e-pood rahvusvaheliseks edulooks?
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele