Eesti moekaupade hinnad on Euroopa keskmisest juba viiendiku võrra kõrgemad, kuna meie turg on väike ja logistika siia on kallis, rääkis Nike endine asepresident Kristjan Luha.
- Endine Nike asepresident Kristjan Luha on praegu põllumajandustarkvara arendava eAgronomi asutaja ja Lääne-Euroopa piirkonna tegevjuht. Foto: Liis Treimann
Kuidas saaksime riiete ja jalatsite hinnad madalamaks? Luha pakkus ühe variandina otsida võimalusi otse tootjatega kokkuleppele saada, et vahendajaid oleks vähem. Kuigi selleks on võimalused piiratud, aitaks bränditoodete otse sisseostmine hindu alla tuua, märkis ta.
Äripäeva raadio hommikuprogrammis rääkis Luha, kui palju napsavad kohalike kaupmeeste eest ostlejaid rahvusvahelised e-poed ja kas ka eestlastel on mingi võimalus rahvusvahelisel e-kaubanduse turul läbi lüüa. Samuti hindas ta, millal võiks moekaupade nõudlus Eestis taastuma hakata.
Kristjan Luha esineb 9. okroobril
Kaubanduse Aastakonrgessil ning räägib sellest, kuidas Eesti kaupmees maailmas võiks läbi lüüa. Tutvu konverentsi programmiga
SIIN.
Praegu on Luha põllumajandustarkvara arendava eAgronomi asutaja ja Lääne-Euroopa piirkonna tegevjuht. Aastate eest tegi ta lennukat karjääri Nikes, kus tõusis lõpuks globaalse asepresidendi ametikohale. Intervjuus rääkis ta, kuidas õnnestus eestlasel nii kõrgele kohale jõuda.
Küsis Hando Sinisalu.
Nike endine asepresident selgitab, kuidas Eestis brändiriiete hinnad alla tuua
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.