• 14.07.25, 13:23

Sinsay avas esimese kaupluse Raplamaal

Rahvusvaheline moebränd Sinsay on laienenud uude piirkonda – reedel, 11. juulil avas Raplas, Rappeli Keskuse 1. korrusel uksed LPP esimene kauplus Raplamaal. Tegemist on juba 22. Sinsay kauplusega Eestis.
Sinsay avas esimese kaupluse Raplamaal
  • Foto: Sinsay
Uus 480 m² suurune kauplus pakub külastajatele uusimaid trende ja hooajalisi moetooteid. Rõivavalikusse kuuluvad naiste-, meeste- ja lastekollektsioonid, mis peegeldavad Sinsay tunnusjooni – trendikus, taskukohasus ja mitmekesisus. Lisaks on uues kaupluses hea valikuga kodutoodete osakond, kust leiab nii praktilisi tarbeesemeid kui ka sisustuselemente, mis aitavad luua omanäolise ja kaasaegse kodukeskkonna.

Seotud lood

Uudised
  • 13.06.25, 11:17
Sinsay avas uue poe, lähikuudel avatakse veel neli kauplust
12. juunil avas uksed uus Sinsay kauplus Tallinnas Stroomi Keskuses. Tegemist on järjekorras 21. Sinsay kauplusega Eestis ning ettevõte jätkab laienemist. Juba lähikuudel on oodata uusi avamisi näiteks Raplas, Narvas, Maardus ja Pärnus.
Uudised
  • 28.10.24, 15:32
Sinsay laiendas poodi Rocca al Mare keskuses
Sinsay avas suurema kaubavalikuga poe Rocca al Mare kaubanduskeskuse teisel korrusel, mis nüüd võtab enda alla 900 ruutmeetrit.
Uudised
  • 23.08.24, 12:15
Nautica keskuses avati uuendatud kontseptsiooniga Sinsay kauplus
Moe- ja sisustustustoodete kaubamärk Sinsay avas 22. augustil Nautica keskuses uue ja suurema kaubavalikuga poe, kus kliente ootab muu hulgas ka kaubamärgi parima ja rikkalikuima valikuga koduosakond Eestis.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele