Kuidas tagada see, et kliendiga kokku puutuvad inimesed töötavad sama inspireerivalt ja pühendunult nagu näitlejad teatrilaval, kui loovad teatrielamust? Selline küsimus oli mul mõttes, kui panin end kirja Tohver Studio lavastamise kursusele.
Kui varem iseloomustasid meie jaekaubandust suured ja kõigile suunatud sooduskampaaniad, siis viimastel aastatel näeme üha sagedamini sõnapaari „personaalsed pakkumised“. Nii Rimi kui mitmed teised poeketid pakuvad tänaseks sadu tuhandeid isikupärastatud allahindlusi, mis põhinevad kliendi ostuajalool. Kus lõpeb aga tarbija võit ja kust algab nutikas turundusnõks?
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.
Kuidas olla iga kliendi jaoks olemas ka siis, kui ettevõtte teenuseid kasutavad iga päev sajad tuhanded inimesed? Automatiseerimine võib küll olla viimaste aastate võtmesõnaks, aga Tele2 ja Swedbanki ekspertide sõnul ei piisa kliendisuhte hoidmiseks pelgalt juturobotist ettevõtte veebilehe nurgas.
E-kaubanduse pidev kasv on tõstnud esile vajaduse makselahenduste järele, mis oleksid ühtaegu turvalised, kiired ja mugavad. Pangalink kui kõige populaarsem maksevahend on siinjuures üks olulisemaid tööriistu, mis võimaldab ostjal tasuda otse oma internetipangas, pakkudes samal ajal kaupmeestele tõhusat ja paindlikku viisi maksete kogumiseks.