• 06.08.24, 10:41

Mida võiks (teenindus)ettevõtte juht õppida teatrilavastajalt?

Kuidas tagada see, et kliendiga kokku puutuvad inimesed töötavad sama inspireerivalt ja pühendunult nagu näitlejad teatrilaval, kui loovad teatrielamust? Selline küsimus oli mul mõttes, kui panin end kirja Tohver Studio lavastamise kursusele.
Andrus Kotri.
  • Andrus Kotri.
  • Foto: Erakogu
Jagan allpool äratundmisi, mis kursust läbides tekkisid ja mida saab ettevõtte juhtimises praktiliselt kasutada ikka selleks, et suurepärast kliendikogemust pakkuda ja klientidelt aplaus ära teenida.

Seotud lood

Uudised
  • 28.06.24, 13:31
Kas parendatud kliendikogemus võib luua kasumliku konkurentsieelise?
Eestis on mitmeid toote- ja teenusepakkujaid, kes ei ole täpselt läbi mõelnud, kes on nende klient, tõdeb teenusedisainer Mari Arnover. Kuidas sa siis aga tead, mida klient vajab või mis talle väärtustust loob? See teadmine on oluline, et luua parem kliendikogemus ja kasvatada seeläbi ka ettevõtte käivet.
Uudised
  • 16.04.24, 12:39
Müügitreener: õige sisendiga muudad oma teenindaja rahamasinaks
Müügitreener: Juhid võiksid rohkem peeglisse vaadata
Ettevõtted kaotavad raha, sest nad jätavad kasutamata letiteenindajate varjatud võimalused, selgitas müügitreener Rait Videvik Teeninduse aastakonverentsil.
Uudised
  • 11.04.24, 13:40
Nimekiri | parima teeninduskogemusega ettevõtted
Küsisime 11. aprillil toimunud Teeninduse aastakonverentsil osalejatelt, kus nad ise on kogenud väga head teenindust. Just kliendina. Vaata täispikka nimekirja!
Uudised
  • 28.11.23, 14:53
Circle K personalidirektor: müüja-klienditeenindajate tööd tuleb väärtustada ja õiglaselt tasustada
Teenindus- ja jaemüügisektoris on palgatasemed üsna madalad jäädes omajagu alla Eesti keskmisele palgale. Circle K Baltikumi personalidirektor ja juhatuse liige Piret Kask tõdes, et hoolimata keerulisest majandusolukorrast, peavad tööandjad pingutama, et sektori palgad keskmisele järgi jõuaksid.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele