Mida võiks (teenindus)ettevõtte juht õppida teatrilavastajalt?
Kuidas tagada see, et kliendiga kokku puutuvad inimesed töötavad sama inspireerivalt ja pühendunult nagu näitlejad teatrilaval, kui loovad teatrielamust? Selline küsimus oli mul mõttes, kui panin end kirja Tohver Studio lavastamise kursusele.
Jagan allpool äratundmisi, mis kursust läbides tekkisid ja mida saab ettevõtte juhtimises praktiliselt kasutada ikka selleks, et suurepärast kliendikogemust pakkuda ja klientidelt aplaus ära teenida.
Eestis on mitmeid toote- ja teenusepakkujaid, kes ei ole täpselt läbi mõelnud, kes on nende klient, tõdeb teenusedisainer Mari Arnover. Kuidas sa siis aga tead, mida klient vajab või mis talle väärtustust loob? See teadmine on oluline, et luua parem kliendikogemus ja kasvatada seeläbi ka ettevõtte käivet.
Küsisime 11. aprillil toimunud Teeninduse aastakonverentsil osalejatelt, kus nad ise on kogenud väga head teenindust. Just kliendina. Vaata täispikka nimekirja!
Teenindus- ja jaemüügisektoris on palgatasemed üsna madalad jäädes omajagu alla Eesti keskmisele palgale. Circle K Baltikumi personalidirektor ja juhatuse liige Piret Kask tõdes, et hoolimata keerulisest majandusolukorrast, peavad tööandjad pingutama, et sektori palgad keskmisele järgi jõuaksid.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.