• 12.11.25, 10:37

Tagastamistingimused tekitavad e-ostlejate ja müüjate vahel konflikte

Kaupleja keeldub raha tagasi maksmast, kuna karp on avatud või müüja, kellel ei ole kõiki tellitud kaupu olemas, keeldub osaliselt kohale toimetatud kaupa tagasi võtmast – kuidas käituda ja kellel on õigus, selgitab ERGO õigusabikulude kindlustuse ärijuht Maiko Kalvet.
Kõige rohkem probleeme ja konflikte ilmubki Kalveti sõnul kaupa tagastades
  • Kõige rohkem probleeme ja konflikte ilmubki Kalveti sõnul kaupa tagastades
  • Foto: Liis Treimann
Kui üldiselt on e-poodlemine väga turvaline ja eestlased samal ajal väga tähelepanelikud ning ettevaatlikud, tuleb endiselt sageli ette olukordi, kus kliendid ei tea täpselt oma õigusi ja müüjad üritavad tekkinud olukordi omakasupüüdlikult lahendada.

Seotud lood

Uudised
  • 10.11.25, 11:44
Kliendikogemusse tuleb investeerida ka raskel ajal
Kuigi tarbijate ostujõud on viimastel aastatel vähenenud ja jaekaubanduse kasv aeglustunud, näevad Tele2 ja Euronics, et just kliendikogemusse investeerimine aitab keerulistest aegadest tugevamana väljuda. Mõlemad ettevõtted rõhutavad, et kliendikesksus pole kampaania, vaid ettevõtte kultuuri ja strateegia osa.
Uudised
  • 11.11.25, 07:00
Millised on neli ülemaailmset tarbijakäitumise suundumust 2026. aastal?
Aasta tarbija ei tee otsuseid enam kergekäeliselt. Ta on teadlik, infost väsinud ja otsib lihtsust, selgust ning tõenduspõhiseid lahendusi. Euromonitori raport “Global Consumer Trends 2026” on selgitanud välja neli ülemaailmset tarbijakäitumise suundumust 2026. aastal.
Uudised
  • 11.11.25, 15:18
Askly asutaja: kehvad juturobotid jätavad e-poe rahast ilma
E-kaubanduses on klienditugi üks kriitilisemaid valdkondi, mis mõjutab otseselt müügitulemusi ja kliendi lojaalsust. Enam ei ole küsimus selles, kas tehisintellekti kasutada, vaid kui hästi see suudab kliendi ostuteekonda toetada, rääkis Askly asutaja Sandra Roosna.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:28
Kristo Timberg: kaupmehe eduvalemiks on paindlikkus, kohanemisvõime ja valmisolek pidevaks muutuseks
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele