Tartumaal avab 20. novembril uksed kaasaegne Puhja Konsum, mille müügisaali pind on kaks korda suurem kui Coopi vanal kauplusel. Koos 2026. aasta veebruaris avatava Ehituskeskusega läheb investeering maksma 2,2 miljonit eurot.
„Puhja pood on kandnud Konsumi kaubamärki juba 2012. aastast. Selle aja jooksul on nii klientide ootused kui ka kaupluse võimalused väga palju muutunud,“ rääkis Coop Elva juhatuse liige Külliki Kull, miks võeti uue kaupluse rajamine Puhja ette. „Vana kaupluse 440-ruutmeetrine müügisaal jäi lihtsalt liiga kitsaks, et pakkuda kliendile kõike tänapäevaseid kaupu ning teenuseid.“
Coopi ostuosakond täienes kahe tootekategooria grupijuhiga, mis võimaldab ettevõttel laiendada sortimenti ning tagada klientidele konkurentsivõimelise hinnaga valikuid. Mõlemal uuel liitujal on pikk kogemus Eesti jaekaupluste sektoris.
Kaubavalik toidupoodides kitseneb ka järgmisel aastal, eriti kallimate toodete osas. Tugeva trendina paisab välja omamärgitoodete müügi kasv kõikides jaekettides, tõdes Coop Eesti juhatuse esimees Rainer Rohtla.
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.