• 22.12.25, 09:35

Uuring: Eesti tarbijad tunnevad end tehisaru ostusoovituste keskel koduselt

Tehisintellektil põhinevad ostusoovitused on Eesti kaubanduses saanud igapäevaseks nähtuseks. Tarbijad mõistavad üha paremini, et kaupmehed kasutavad ostukogemuse mugavamaks muutmiseks tehisaru lahendusi ja kliendid tunnevad end personaliseeritud pakkumiste keskel üllatavalt mugavalt, selgus Eestis läbi viidud uuringust.
Ostude tegemiseks võetakse AI appi.
  • Ostude tegemiseks võetakse AI appi.
  • Foto: Unsplash
Juhtiva finantstehnoloogiaplatvormi Adyeni 2025. aasta kaubandusuuringu kohaselt mõistab üle poole Eesti tarbijatest, et kaupmehed kasutavad tehisintellekti lahendusi, et pakkuda neile personaalsemaid soovitusi. Sama arvamust jagavad ka pea pooled Läti elanikud ja pisut üle poole Leedu tarbijatest, mis näitab, et tehisaru kasutamine ostukogemuse parandamiseks on Baltikumi klientide jaoks üha nähtavam.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.12.25, 13:58
Taaraäri on äri nagu iga teine – seda tuleb hästi teha!
Eestis peetakse pandipakendisüsteemi nii iseenesestmõistetavaks, et kipume unustama, kui erakordse edulooga on tegemist. Tagastame üle 90% turule lastud joogipakenditest. See on tulemus, millega kuulume maailmas absoluutsete liidrite hulka. Sellest efektiivsusest on saanud ekspordiartikkel, millele annab hoogu kiiresti kasvav tehnoloogiaettevõte RVM Systems. Nende uusim Eestis toodetud lahendus, Kalla-tüüpi taaraautomaat, ei valluta ainult kohalikke poode, vaid liigub suure hooga üle maailma.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele