Võib öelda, et lihtsam on võita loteriiga, kui saada esimesel katsel telefonitsi ühendust klienditoega. Teenindajad on hõivatud ja ooteajad pikad, nii et kõnekeskustes on reaalsetele inimestele ligipääs sageli väga raske. Konkreetsele küsimusele ei pruugi kiiret lahendust pakkuda ka veebileht, kirjutab Tilde Eesti tegevdirektor Pekka Myllylä.
Üha enam tervitab meid pankade, telekomifirmade, e-kaubanduse, pakivedajate ja teiste teenusepakkujate saitidel hüpikaken, kus ollakse valmis abistama. Paljude jaoks on see väike abiline, teiste jaoks midagi tüütut, kuuludes samasse seltskonda kunagi ühes kontoritarkvaras kasutatud virtuaalse assistendiga Clippy. See kirjaklambri moodi tegelane võis olla oma ajast ees, kandes teerajaja tänamatut koormat, kuid väljendas ideed, kuidas rakendada tehisintellekti arvutite ja inimeste vahelises suhtluses.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.