Võib öelda, et lihtsam on võita loteriiga, kui saada esimesel katsel telefonitsi ühendust klienditoega. Teenindajad on hõivatud ja ooteajad pikad, nii et kõnekeskustes on reaalsetele inimestele ligipääs sageli väga raske. Konkreetsele küsimusele ei pruugi kiiret lahendust pakkuda ka veebileht, kirjutab Tilde Eesti tegevdirektor Pekka Myllylä.
Üha enam tervitab meid pankade, telekomifirmade, e-kaubanduse, pakivedajate ja teiste teenusepakkujate saitidel hüpikaken, kus ollakse valmis abistama. Paljude jaoks on see väike abiline, teiste jaoks midagi tüütut, kuuludes samasse seltskonda kunagi ühes kontoritarkvaras kasutatud virtuaalse assistendiga Clippy. See kirjaklambri moodi tegelane võis olla oma ajast ees, kandes teerajaja tänamatut koormat, kuid väljendas ideed, kuidas rakendada tehisintellekti arvutite ja inimeste vahelises suhtluses.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.