Läti karmid piirangud panid Apranga müügi surve alla
Leedu rõivamüüja Apranga suutis oktoobris käivet napilt suurendada, peamiselt survestasid ettevõtet Lätis kehtestatud uued piirangud, selgub börsiteatest.
Apranga käive suurenes oktoobris aastatagusega võrreldes 0,4 protsenti, 22,9 miljoni euroni. Ettevõte tõi välja, et kesise kasvu põhjuseks on Baltikumis kehtestatud uued piirangud, kirjutab Äripäev.
Viru Keskuses sulges oktoobris oma kaupluse rõivabränd Promod. Peale Eesti läksid kinni ka Baltikumis ja mujal maailmas asuvad Promodi kauplused ning jäävad avatuks vaid oma koduturul Prantsusmaal.
Leedu rõivafirma Apranga Grupp teenis esimesel poolaastal 81,2 miljoni eurose käibe juures 0,957 miljonit eurot kasumit. Eelmisel aastal samal ajal oli ettevõte 0,579 miljoni euroga kahjumis, selgub börsiteatest.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.