• 22.07.24, 12:00

Valio jätab selja taha keerulise aasta

Toidutootja Valio kirjutab majandusaasta aruandes, et eelmise aasta algus oli ettevõttele keeruline, käesolev aasta peaks tooma aga stabiliseerumise.
Alma on üks Valio brändidest.
  • Alma on üks Valio brändidest. Foto: Raul Mee
Võrreldes eelneva aastaga oli 2023. aastal ettevõtte kasumlikkus erakordse surve all, sest tootmissisendite, eriti toorpiima hüppelist hinnatõusu, ei olnud turud ja tarbijad võimelised vastu võtma, kirjutab Valio aruandes.

Seotud lood

Uudised
  • 05.06.24, 12:10
Kodumaise toidu eelistamine toob riigikassasse kaks korda rohkem raha
3 fakti eestimaisest toidukaubast
Coop Eesti ostudirektor Oliver Rist tõi Coop Foorumil välja 3 põnevat fakti eestimaise toidukauba tarbmisest. Kui tarbijad eelistaksid kodumaiseid tooteid rohkem, siis see tooks tema sõnul riigikassasse aastas samasuure summa, kui planeeritava suhkrumaksu laekumine.
Uudised
  • 30.05.24, 09:56
Tarbijauuring: kaupmeeste pakutav sortiment on negatiivselt mõjutanud kodumaise toidu eelistamist
Värskest Norstati tarbijauuringust selgus, et Eesti inimestest vaid 79% eelistab osta kodumaist toidukaupa, mis tähendab, et eelmisel aastal alanud trend on jätkunud.
Uudised
  • 20.06.24, 10:22
Eesti tarbija lemmikud on enamasti kodumaised toidubrändid
Sarnaselt eelmise aastaga peavad Eesti tarbijad kõige meeldivamateks toidubrändideks maiustusebrändi Kalev ning lihabrändi Maks & Moorits. Kolmandale kohale on tõusnud paaris eelnevaski uuringus esiviisikusse mahtunud piimabränd Alma, selgus Kantar Emori uuringust.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele