• 02.11.21, 14:00

Kellele mida: toidukaupade kiirtarne või lai sortiment

Tänases saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" räägime toidukaupade kiirtarnetest ning pimepoodidest.
Rimi Eesti Food e‑kaubanduse formaadijuht Helen Lednei, saatejuht Art Lukas ja Wolti Baltikumi juht Liis Ristal.
  • Rimi Eesti Food e‑kaubanduse formaadijuht Helen Lednei, saatejuht Art Lukas ja Wolti Baltikumi juht Liis Ristal. Foto: Äripäev
Saates arutletakse selle üle, kui palju kiirtarne ja tava e‑poe sortiment erineb, kuidas toimub kaupade komplekteerimine. Kas need kaks erinevat tellimiskeskkonda ja tarneviisi on konkurendid või täiendavad üksteist. Kuidas leida uut sihtgruppi ja kuidas turundada? Samuti saab vastuse ka see, millised on püsiklientide hüved ühel või teisel viisil ning mida kumbki pool teeks teistmoodi, kui täna alustaks selle teenusega.
Stuudios on külas sellel teemal vestlemas Rimi Eesti Food e‑kaubanduse formaadijuht Helen Lednei ja Wolti Baltikumi juht Liis Ristal. Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
Kuula saadet siit:
Kellele mida: toidukaupade kiirtarne või lai sortiment
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele