• 06.09.22, 14:00

Pigem investeerida e‑poodi kui füüsilisse kauplusesse

Tänases "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu Selveri äriarvestuse juhi Kristjan Andersoni ja Bio4You e‑poe arendusjuhi Pille Ausiga toidu‑ ja esmatarbekaupade müügist e‑kanalites.
Art Lukas (keskel), Kristjan Anderson ja Pille Aus.
  • Art Lukas (keskel), Kristjan Anderson ja Pille Aus. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu tarbijakäitumise muutustest, tarnetest ning toodete komplekteerimisest, millistes piirkondades kasvab e‑toidukaubandus kõige enam ning kui suure osa moodustab e‑müük ettevõtte kogukäibest. Räägitakse ka sellest, milline on e‑toidukaupluse keskkonna jalajälg ning kuidas e‑poodi kliente leitakse.
Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
Kuula saadet siit:
Pigem investeerida e‑poodi kui füüsilisse kauplusesse
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele