Autor: Art Lukas • 18. aprill 2023

Enda e-pood on kasulik brändi kuvandi ja kvaliteedi hoidmiseks

Tänases saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" räägime kahe eriilmelise tootmisettevõttega, kes otsustasid avada enda e‑poe. Enda kogemustest ja väljakutsetest räägivad Orkla Eesti müügijuht Külli Kuldkepp ja Softrend müügijuht Kristiina Roberg.
Softrend müügijuht Kristiina Roberg, saatejuht Art Lukas ja Orkla Eesti müügijuht Külli Kuldkepp.
Foto: Äripäev

Orkla sai enda e‑poe valmis 3 päevaga ning Softrendil võttis e‑poe arendamine võttis aega tunduvalt kauem. Mõlemad avasid enda poe koroona alguses umbes kolm aastat tagasi. Saates räägivad, enda e‑poe ehitamisest, väljakutsetest, toodete komplekteerimisest ning ka sellest, miks on mõistlik tooteid müüa just enda e‑poes mitte kellegi teise platvormil.

Saates tuleb juttu ka sellest, kuidas nad ennast turundavad, kampaaniaid korraldavad ning milliseid tooteid enim ostetakse.

Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.

Saadet toetab DPD Eesti.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757