• 09.05.23, 10:50

E-smaspäev purustas rekordeid: hinnatõusu taga on suuresti just tootjad

Eilsel e-smaspäeval suurenes keskmine ostukorv 50% võrreldes eelmise korraga, rääkis e- kaubanduse liidu juht Tõnu Väät. Ta arvas aga, et suur osa sellest on tingitud hinnatõusust, mille põhjuseks on tootjate ja maaletoojate poolne hindade tõstmine.
E-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät.
  • E-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät.
  • Foto: Raul Mee
"E- esmaspäeva lehte külastas umbes 50 000 inimese, mis on sama, mis viimastel kordadel. Lehel veedeti keskmiselt üle 5 minuti," rääkis Väät Äripäeva raadio hommikuprogrammis. "See näitab, et pakkumiste vastu oli huvi. Tundub, et tarbija, kas ta üle võimete elab, aga ta on valmis ostma, kui on hea pakkumine."

Seotud lood

Uudised
  • 02.05.23, 14:52
JAEKETTIDE PALGA TOP: palgaootus on suurem, kui suudetakse pakkuda
Lisatud Lidli kommentaarid ja tabel palganumbritega
Praegusel ajal oodatakse palgatõusu paljudel ametikohtadel. Suuremate jaekettide töötajate palgad on samuti inflatsioonist ning kulude järsust tõusmisest mõjutatud. Millised on suuremate jaekaubanduskettide palkade tõstmise plaanid, milliseid ametikohti need mõjutavad ja millest palgatase käesoleval aastal sõltub, rääkisid jaekettide esindajad.
TOP
  • 05.05.23, 13:21
Esimese kvartali käibe TOP: esikolmiku liikmed tegid kõik üle 100 miljoni käivet
Toidu- ja esmatarbekaupade müük saavutas esimeses kvartalis kogu sektori koondkäibeks 7,9 miljarit eurot. Sektori koondkäibe kasv on viimased neli kvartalit püsinud suhteliselt ühtlasena, keskmiselt 4% kvartalis, selgus Äripäeva infopanga koostatud konkurentsiraportist.
TOP
  • 04.05.23, 10:40
KAUBANDUSE PALGA TOP 1160: üle 9000- eurost kuupalka maksab kolm ettevõtet
Hulgi- ja jaekaubanduse valdkonna ettevõtete eelmise aasta kvartaliaruannete põhjal koostatud edetabeli järgi maksab kolm ettevõtet keskmist brutokuupalka üle 9000 euro kuus. Üle 6000 euro maksti brutokuutasu kaheksas ettevõttes.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele