Eilsel e-smaspäeval suurenes keskmine ostukorv 50% võrreldes eelmise korraga, rääkis e- kaubanduse liidu juht Tõnu Väät. Ta arvas aga, et suur osa sellest on tingitud hinnatõusust, mille põhjuseks on tootjate ja maaletoojate poolne hindade tõstmine. 

- E-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät.
 - Foto: Raul Mee
 
"E- esmaspäeva lehte külastas umbes 50 000 inimese, mis on sama, mis viimastel kordadel. Lehel veedeti keskmiselt üle 5 minuti," rääkis Väät Äripäeva raadio hommikuprogrammis. "See näitab, et pakkumiste vastu oli huvi. Tundub, et tarbija, kas ta üle võimete elab, aga ta on valmis ostma, kui on hea pakkumine."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Lisatud Lidli kommentaarid ja tabel palganumbritega
Praegusel ajal oodatakse palgatõusu paljudel ametikohtadel. Suuremate jaekettide töötajate palgad on samuti inflatsioonist ning kulude järsust tõusmisest mõjutatud. Millised on suuremate jaekaubanduskettide palkade tõstmise plaanid, milliseid ametikohti need mõjutavad ja millest palgatase käesoleval aastal sõltub, rääkisid jaekettide esindajad. 
Toidu- ja esmatarbekaupade müük saavutas esimeses kvartalis kogu sektori koondkäibeks 7,9 miljarit eurot. Sektori koondkäibe kasv on viimased neli kvartalit püsinud suhteliselt ühtlasena, keskmiselt 4% kvartalis, selgus Äripäeva infopanga koostatud konkurentsiraportist. 
Hulgi- ja jaekaubanduse valdkonna ettevõtete eelmise aasta kvartaliaruannete põhjal koostatud edetabeli järgi maksab kolm ettevõtet keskmist brutokuupalka üle 9000 euro kuus. Üle 6000 euro maksti brutokuutasu kaheksas ettevõttes. 
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.