Autor: Keit Ausner • 15. august 2023

Millised on teeninduse väljakutsed erinevates sektorites?

Millised on Tallinki, maksu- ja tolliameti ning Südameapteegi teeninduse põhimõtted ning kuidas proovikivid valdkonniti erinevad, saab kuulata värskest Äripäeva raadio saatest "Teeninduse teejuht".
Tallinki personali- ja kliendikogemuse juht Age Vanajuur (vasakul), saatejuht Keit Ausner, EMTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa ning Südameapteegi teenindusjuht Kadri Villemson.
Foto: Äripäev

Stuudiokülalisteks on Tallinki personali- ja kliendikogemuse juht Age Vanajuur, maksu- ja tolliameti klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa ning Südameapteegi teenindusjuht Kadri Villemson.

Vanajuur jagab mõtteid reisilaeva klienditeeninduse suurimatest väljakutsetest ning räägib, kuidas Tallinkis pea 500 inimese värbamine käis. Lisaks selgitab ta põhimõtteid, mis aitavad selliste mahtude juures teeninduse kvaliteeti kõrgel tasemel hoida.

Kullamaa käsitleb klienditeeninduse väljakutseid riigiasutustes. Ühtlasi jagab ta maksu- ja tolliameti väljavaateid teeninduse digitaliseerimisel ning tutvustab andmete analüüsi kasutamist klienditeeninduse parandamiseks.

Villemson toob välja apteegisektori eripärad ja arutleb, milline saab olema klienditeeninduse tulevik arvestades apteegisektori visiooni aastaks 2030, ning apteekrite panust üldisesse tervishoiusüsteemi.

Saadet juhib Keit Ausner.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757