Saates tuleb juttu sellest, millised on generatsioonide erinevused - erinevas eas teenindajate värbamine ja erinevas eas klientide teenindamine. Kas tegemist on generatsioonide erinevusega või pigem on tegu erinevate isiksusetüüpidega?
Liis Jäger rõhutab individuaalset lähenemist igale töötajale ja klientidele, samal ajal kui Kaido Kubri toob välja vajaduse mõista erinevate inimtüüpide motivatsioone ja unikaalsust. Nende arvates võib praegune vanuseline jaotus Eesti ühiskonnas kaasa tuua uut tüüpi suhtlusdünaamikaid, mis võimaldab mõistmist ja leebust, et tugevdada sidet eri generatsioonide vahel.
Saates saab teavet teavet leebuse, teadlikkuse ja suhtlemise tähtsusest teenindussektoris, aga ka sellest, kuidas teenindajad saavad õppida vanemate klientide teenindamist ning kuidas ettevõtted saavad oma meeskondi paremini toetada ja juhtida. Milliseid teenindusmeetodeid peaksime kasutama erinevate generatsioonide puhul?
Saates selgub, et praegu on Eesti ettevõtetel keerukas ülesanne – leida terviklik töötaja, kes suudaks ühendada teenindaja, müüja ja isegi veidi psühholoogi oskused, et olla suuteline teenindama ükskõik, mis generatsiooni.
Saatejuht on Alyona Stadnik.