• 27.01.25, 14:00

Teeninduse uus suund: vastutustundlik müük tõstab kliendilojaalsust ja loob pikaajalist väärtust

Saates "Teeninduse teejuht" vaatame lähemalt otsa, mis on vastutustundlik ja vajaduspõhine müük, tuues esile, kuidas need põhimõtted aitavad pakkuda klientidele tõeliselt väärtuslikke lahendusi ja kasvatada lojaalsust.
Apotheka apteegiteenuse innovatsiooni projektijuht Jaanika Jaarman ja Tele2 Eesti müügitreener Veiko Reimand.
  • Apotheka apteegiteenuse innovatsiooni projektijuht Jaanika Jaarman ja Tele2 Eesti müügitreener Veiko Reimand. Foto: Äripäev
Stuudios jagavad enda kogemusi Tele2 Eesti müügitreener Veiko Reimand ning Apotheka apteegiteenuste innovatsiooni projektijuht Jaanika Jaarman. Saatekülalised võtavad pulkadeks lahti, mis asi on üldse vastutustundlik ja vajaduspõhine müük.
Lisaks arutletakse selle üle, kuidas ettevõtted koolitavad oma töötajaid parema kliendikogemuse nimel ning milliseid väljakutseid toob kaasa kliendi ootuste ja vajaduste tasakaalustamine. Olulise tähelepanuna tõdetakse, et tänapäeva kliendid ootavad teenindajatelt rohkem – olgu selleks personaalsus, usaldusväärne nõu või jätkusutlikkust rõhutavad lahendused. „Kui soovitame kliendile ausalt ja siiralt, mida ta vajab, kasbav ka meie enda usaldusväärsus,“ ütles Reimand.
Saadet juhib kaubandus.ee juht Maarit Eerme.
Kliendid ootavad teenindajatelt varasemast rohkem usaldust ja personaalsust
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.02.25, 09:20
Taldrikust sõltub elamus: kuidas Eesti restoranid nõusid valivad?
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele