29. märts 2017
Jaga lugu:

Otseposti tellimus kui rätsepatöö

Foto: Riini Saluri, Omniva personalijuht

Tänapäeva kirjus reklaamimaastikus eristub otsepost teistest reklaamkanalitest väga selgelt. Vastupidiselt levinud arvamusele on trükiste saatmine siiani üks efektiivseim kanal kliendi tähelepanu võitmiseks ning tema otsuste mõjutamiseks. Otseturunduse sarja viiendas loos räägimegi otsepostitusest.

Emori (2016) infokanalite uuringu kohaselt pööratakse traditsioonilistest infokanalitest kõige enam tähelepanu just otsepostile. 15-74 aastaste Eesti elanike seas 2016. aastal tehtud küsitluse kohaselt jälgib 64% inimestest otsepostina tulnud reklaami. Otseposti suure plussina tuuakse välja eelkõige see, et kliendi poole pöördutakse isiklikult. Kõige mugavamat ning võimalusterohkemat otseposti teenust pakub Omniva.

Enne kui ettevõte oma tellimust esitama hakkab tuleks kõigepealt läbi mõelda oma kampaania eesmärk ja sellest tulenevalt valida sobiv reklaamimise viis. Oluline on läbi mõelda sihtrühm, kellele soovitakse reklaami saata, et optimeerida erinevaid saatmisega seotud kulusid ja saada kampaaniale võimalikult efektiivne tulemus.

Sihtrühma valikul pakub Omniva mitut võimalust. Kliendil on võimalik saata reklaam oma poolt valitud klientidele. Sel juhul aitab Omniva vajaduse korral korrigeerida kliendi andmebaasi, et kõik pakkumised jõuaksid ikka kindlalt kohale. Lisaks enda kliendibaasile on võimalik sihtrühmaks valida ka konkreetseid piirkondi, vanusegruppe või  suuremaid masse.

Klient saab kõik trükiste postitamisega seotud teenused ühest kohast, nii ei pea muretsema, kus reklaami trükkida, kus lisada ümbrikut ja aadressi – selle kõik teeb Omniva kliendi eest ise ära. Lisaks on võimalik oma reklaampost lasta komplekteerida ja kiletada.

Tasub mõelda ka sellele, millal oma reklaam postitada. Suurem osa reklaamidest jõuab inimesteni kuu alguses kui inimestel on huvi pakkumiste vastu suurem. Kui tegemist on teavituskampaaniaga, mis ei ole seotud otseselt pakkumistega, siis soovitame selle ajastada muule ajale, kus nähtavus on potentsiaalselt suurem.

Kampaania efektiivsuse tõstmiseks saab muuhulgas postitada tootenäidiseid või midagi muud tavalisest reklaamlehest eristuvat. Samuti võib teistest eristumiseks saata otseposti näiteks värvilistes või erilise kujuga ümbrikutes. 

Muuhulgas ei tohi unustada ka konkreetse reklaammaterjali kujunduse ja kvaliteedi olulisust. Tartu Ülikooli poolt läbiviidud (otsepostilehtede emotsiooni- ja pilgutesti) uuringus (2017) mõõdeti inimeste positiivsust otseposti suhtes, millest selgus, et suuremat positiivust tekitavad need esikaaned, mis kujutavad endast pigem justkui tiitellehti suuremate loosungitega ning millel puuduvad pakkumised. Suurt rolli mängib ka reklaamlehe pikkus ja see kuidas see on kategoriseeritud ning küljendatud.   

Omniva tugevused otseposti teenuse pakkumisel:

Pikaajaline kogemusÜle-eestiline katvusTäisteenuse pakkumine (andmeteenustest kandeni ja tagasisideni)Parim andmekvaliteetLäbipaistev ja usaldusväärne organisatsioonVõimekus töötada väga suurte mahtudegaKompetentsed ja professionaalsed töötajadReklaami toetavad teenused ühest ettevõttest (kiri, pakk jne)

Võta ühendust:

Taavi Vaigla+372 5240764

müügijuhttaavi.vaigla@omniva.ee

 

 

 Otseturunduse sarja järgmine artikkel räägib uudiskirjade sisu loomisest.

Jaga lugu:
Seotud lood
Kõik seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt