• 27.07.07, 18:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Brittide kohutav suvi sunnib ettevõtteid müüki ümber korraldama

Üle pikkade aastate üks hullemaid suvesid on Briti ettevõtted sundinud oma tegevust ümber korraldama.
Sel aastal ei lähe päike, meri ja liiv kaubaks. Grillimistoodete asemel ostetakse sel suvel vihmavarje ja maasikate asemel suppi. Tavalised suvekaupade ostuharjumused on täielikult pea peale pööratud, kirjutas The Guardian Unlimited.
Kõige rohkem on The Guardiani andmetel kaotanud rõivamüüjad, kuna inimesed ei näe põhjust oma suvegarderoobi uuendada.
Samas on vihmavarjutootja James Smith Sons sattunud lotovõidu otsa. "Me ei jõua nii palju vihmavarje valmistada, kui neid ostetakse," ütles ettevõtte poe esindaja Jon Masters. Vihmavarje on nende suure nõudluse tõttu hakanud müüma ka teised kauplused, mis seda kaupa muidu ei paku.
Esmatarbekaupu müüv Marks Spencer's näitas halbade ilmade tõttu ligi kahe aasta kõige kehvemat kvartalitulemust. Vaatamata heale vihmavarjude, majapidamistarvete, kudumite ja teksaste müügile seisavad lettidel ostjat leidmata T-särgid, lühikesed püksid, maasikad ja grilltooted, tekitades müügis auke.
Ühtlasi on langenud brittide huvi kohalike puhkusepakettide järele, mis teeb rõõmu kaugemaid reise pakkuvatele firmadele. Lastminute.comi külastas eelmisel nädalal rekordarv inimesi, tõustes aastatagusega võrreldes üle 30%.
Rahvas käib välikohvikute ja -pubide asemel järjest rohkem klubides. Üldiselt aga ei taha britid nägu välja üldse näidata, olles pigem kodus ja nautides filmiõhtuid, mis on märgatavalt tõstnud DVDde müüki-laenutust ja telekanalite populaarsust. Selle juurde käib tihti pitsatellimus, mis toob hästi sisse nii kojukandjatele kui ka pitsavalmistajatele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele