Autor: Kaubandus.ee • 29. oktoober 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti tarbijal on hirm tuleviku ees

Ehkki Eesti tarbija on jõukam kui kunagi varem, on kiire hindade tõus ja meedia hoiatused majanduse jahenemisest muutnud inimesed ettevaatlikumaks.

Eestlaste majanduslike ootuste muutumise mõju tarbijakäitumisele uurinud TNS Emori suunajuht Aivar Voog leidis, et ehkki inimeste brutopalk on tänavu esimese poolaastaga kasvanud üle 20%, uskus äsja läbi viidud uuringus 34% küsitletutest, et nende elatustase lähiajal hoopis langeb.

Loe pikemalt homsest Äripäeva turundusrubriigist.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757