Kaubandus.ee  • 4. veebruar 2008
Jaga lugu:

Puls: väike vahe õlle- ja viinapudeli hinna vahel suunab tarbija ostueelistust

AS Puls Brewery juhatuse esimees Meelis Pihel kinnitas Eesti Õlletootjate Liidu väidet, et õlletarbimine on vähenenud ning toob põhjuseks õlleaktsiisi tõusu, mis vähendab kange alkoholi ja kange õlu hinnavahet ja suunab mõne tarbija ostueelistust.

“Põhjendus on õige, aktsiisitõus on vähendanud kange õlle ja odava viinapudeli hinnavahet sealt ka tagajärg ning teatud ostja teeb oma ostuvaliku mitte maitse, vaid toime järgi,” ütles Pihel ning lisas, “ja esimesest juunist lisanduv täiendav õlleaktsiisitõus suurendab kange alkoholi tarbimist veelgi.”

Teise põhjusena nimetab Pihel: “Õllede tarbimine on vähenenud, kuna oluliselt on laienenud lahjade alkohoolsete jookide valik. Kui võrrelda kokku lahjade alkohoolsete jookide, kaasa arvatud õllede tarbimist, siis maht ei ole vähenenud, vaid on toimunud tarbija segmenteerumine.”

Juhatuse esimehe sõnul ei saa öelda ühest vastust, kas Puls Brewery kaotas turuosa A. Le Coqile, Sakule või Virule. Meelis Pihel kinnitas üldise õlletarbimise vähenemist ning ütles, et pole kindel, kas nende turuosa üldse kellelegi teisele läks. “Pulsi õlledel on kindel ja lojaalne tarbijaskond ja Pulsi õlu ei ole nn main-stream-õlu mille tarbijaskond on pidevas liikumises ühelt nimetuselt teisele,” ütles Pihel.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt