• 04.07.08, 18:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balbiino: reklaam aitab nii õlut kui jäätist müüa

AS Balbiino turundusjuht Teet Anier kommenteeris eile A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noobi poolt välja öeldud väidet, et reklaam ei mõjuta inimesi jooma, öeldes, et reklaam aitab kindlasti nii õlut kui jäätist müüa.
„Ma ei tahaks siin Tarmo Noobiga vaidlema hakata, kui ta nii ütles, aga ma pean ütlema, et vaidleks sellele väitele vastu,“ sõnas Anier ning lisas, et selleks ju reklaame tehaksegi.
„Reklaam aitab kaupa müüa, kohati on selle tulemust lihtsalt raske mõõta.“ Küsimusele, kuidas on reklaam Balbiino tooteid aidanud müüa, vastas Anier, et otseselt ei ole uuringut tehtud ja ega uuring ka alati täpset tulemust ei näita. Balbiino teeb Anieri sõnul jäätisele, mis on selge impulsstoode ja mõjutatud tihti ilmast, reklaami hooajal ja enne hooaega. „Kui ikka vihma sajab ja reklaami on tehtud, siis müük ei lähe,“ ütles Anier.
Aripaev.ee küsis tänase päevaküsimuse raames: "Kas usute, et reklaam ei mõjuta õlletööstust?"

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele