Autor: Kaubandus.ee • 4. juuli 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Balbiino: reklaam aitab nii õlut kui jäätist müüa

AS Balbiino turundusjuht Teet Anier kommenteeris eile A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noobi poolt välja öeldud väidet, et reklaam ei mõjuta inimesi jooma, öeldes, et reklaam aitab kindlasti nii õlut kui jäätist müüa.

„Ma ei tahaks siin Tarmo Noobiga vaidlema hakata, kui ta nii ütles, aga ma pean ütlema, et vaidleks sellele väitele vastu,“ sõnas Anier ning lisas, et selleks ju reklaame tehaksegi.

„Reklaam aitab kaupa müüa, kohati on selle tulemust lihtsalt raske mõõta.“ Küsimusele, kuidas on reklaam Balbiino tooteid aidanud müüa, vastas Anier, et otseselt ei ole uuringut tehtud ja ega uuring ka alati täpset tulemust ei näita. Balbiino teeb Anieri sõnul jäätisele, mis on selge impulsstoode ja mõjutatud tihti ilmast, reklaami hooajal ja enne hooaega. „Kui ikka vihma sajab ja reklaami on tehtud, siis müük ei lähe,“ ütles Anier.

Aripaev.ee küsis tänase päevaküsimuse raames: "Kas usute, et reklaam ei mõjuta õlletööstust?"

Kaubandus.ee toetajad:
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Heli KünnapasKaubandus.ee toimetajaTel:
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700