„Tarbijatele mõeldud meedia on viimastel aastatel plahvatuslikult kasvanud. See näitab, et tarbijad toetuvad otsuse tegemisel oma tuttavatele enam kui neile, veebi tuttavatele, kui neile, keda nad ei tunne otse,“ ütles Nielseni online president Jonathan Carson.
Ta lisas, et kõik vormid reklaamiaja poolt juhitud reklaamis (advertiser-led advertising), välja arvatud ajalehe artiklid, on usaldatavust kasvatanud ja tarbijale mõeldud meedia revolutsioon on tõuganud reklaamijaid kasutama rohkem reaalseid sõnumeid, mis põhinevad tarbija kogemustel, kui kõrgelennulistel reklaamimeistrite ideedel.
Tarbija tagasisidet veebis usaldatakse enim Vietnamis ja Itaalias. Eestis usaldab seda 68% interneti kasutajatest.
Brändi või kaubamärgi sponsorlust usaldavad enim Ladina-Ameerika riigid – kus usaldatavuse protsent on 81 võrdselt Kolumbias ja Venezuelas. Brasiilias usaldab seda reklaamis vormi 79%. Eestlastest usuvad sellesse 40% ning soomlastest 38% ja lätlastest 36%.
Kaubamärgi koduleht, mis on globaalselt kõige usaldatavam vorm, omab parimat positsiooni Hiinas, kus selle usaldatavuse protsent on 82%. Hiinale järgneb Pakistan (81%), Vietnam (80%). Rootslastest usaldavad kodulehte 40% ja eestlastest 49%.
51% eestlastest usaldab reklaamina ajalehe artiklit, mis on usaldatavuselt teine vorm Eesti reklaamis.
Mobiiltelefonidesse saabuvad tekstisõnumeid usaldab 24%, veebis olevaid reklaame 33% ja veebis vaadatavaid videoreklaame 37%.
Carson ütles, et vaatamata internetikasutajate arvus suurele kasvule maailmas ja ajale, mida internetile kulutatakse, võiks reklaam seal teenida suuremat kasumit.