Kaubandus.ee  • 21. juuli 2009
Jaga lugu:

A. Le Coqi kalja aastase müügimahu plaan täitus nelja kuuga

Märtsis turule tulnud A. Le Coqi kääritatud kalja on nelja kuuga müüdud ligi 1,5 miljonit liitrit, mis ületab aastase müüginumbrite prognoosi.

Uuringufirma Nielsen andmetel moodustas A. Le Coqi kääritatud kali perioodil aprill-mai ligi poole kogu kaljaturu rahalisest müügist ja suurendas ettevõtte mahulist turuosa karastusjookide segmendis 34,6 protsendini.

A. Le Coq Tartu Õlletehase juhi Tarmo Noobi sõnul on näidanud kääritatud kali fenomenaalseid müügitulemusi. "Esimese kolme müügikuuga hõivas

kääritatud kali karastusjookide mahulisest turust 9,2 protsenti, edestades konkureerivaid kaubamärke ligi kümnekordselt," ütles ta.

Noobi sõnul on kalja müük suvekuudel jätkunud samas tempos. "Juunis ja juulis on andnud suure panuse kääritatud kalja müügimahtudele suvised rahvaüritused, näiteks Õllesummeril ja laulupeol müüdi ühtekokku ligi 7000 liitrit lahtist kalja," märkis ta.

A. Le Coqi kääritatud kalja turule tulek suurendas Noobi hinnangul märkimisväärselt kalja tootekategooria populaarsust. "Märtsis prognoosisime aasta lõpuks kogu kaljaturu kasvu kuni 25%, kuid see sai ületatud juba aprillis ja mais, mil kalja mahuline müük suurenes möödunud aastaga võrreldes 34%," ütles ta.

A. Le Coqi kali on traditsioonilisel kääritamise meetodil odrast ja rukkist valmistatud naturaalne kali, mis on saadaval pooleliitrises klaaspudelis ja üheliitrises nn PET pudelis.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt