Kaubandus.ee  • 14. august 2009
Jaga lugu:

Nestlé teenib loomade pealt paremini kui inimestelt

Maailma suurim toidu ja karastusjookide tootja Nestlé, kes teatas esimese poolaasta kasumi ja käibe kahanemisest, teenis loomade toidu pealt paremini kui inimeste pealt, kirjutab The Wall Street Journal.

Ettevõtte keskendumine suurema marginaalide toodetele on vähendanud küll üldist käivet, aga samal ajal on tarbijad leidnud võimalusi kulutada rohkem oma koertele ja kassidele, kirjutab majandusleht.

Kõige paremini läheb ettevõtetel, mis müüvad lemmikloomade toitu, aga kasvavad turud on ka teised loomadega tegeleva sektorid alates nende tervishoiu ning lõpetades kindlustusega.

Pärast loomatoidu valmistaja Ralston Purina ülevõtmist 2001. aastal sai Nestlést selle sektori liider. Selle aasta esimesel poolaastal kasvas lemmikloomade divisjoni orgaaniline käive 9,1 protsenti, mis jäi alla vaid ühele Nestlé seitsmest valdkonnast. Divisjoni käive oli 6,4 miljardit Šveitsi franki, moodustades 12 protsenti kontserni kogutulust.

Nestlé kiiremini kasvavate kaubamärkide hulka kuuluvad Purina ja Friskies, Dog Chow' müük kasvas esimese poolaastaga 16 protsenti, jäädes maha vaid Nespresso müügile, mis kasvas 20 protsenti.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt