Supermarketite ärisegmendi müügipind kokku kasvas 2009. aasta vältel 2,4 tuhande ruutmeetri võrra. Aastane müügipinna juurdekasv Eestis ja Lätis kokku oli 4%. 2009. aastal avas Selver 6 uut kauplust, neist 2 Eestis ja 4 Lätis.
Oktoobris otsustas Selver külmutada oma äritegevuse Lätis ning sulgeda kõik 6 Läti kauplust ja koondada 220 töötajat. Selveri Eesti-sisese netokäibe osakaal vabariigi toidukaupade spetsialiseerimata kaupluste jaemüügist oli 2009. aastal hinnanguliselt 17,8%, kasvades aasta vältel 2,6 protsendipunkti võrra.
2010. aastal on Selveril kavas avada Eestis 1 uus kauplus Rannarootsi keskuses, Haapsalus.
Kaubamajade ärisegmendi 2009. aasta müügitulu oli 1 196,5 miljonit krooni, vähenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 22%. Sellest neljandas kvartalis oli müügitulu 343,7 miljonit krooni, kus eelmise aasta sama perioodiga vähenemine oli 21%. Kaubamajade müügitulu müügipinna ruutmeetrile oli 2009. aastal keskmiselt 4,2 tuhat krooni kuus, mis on 24% vähem, kui eelmise aasta samal perioodil, mil see oli 5,5 tuhat krooni kuus. Samas kaubamajade kogu müügipind on eelmise aastaga võrreldes suurenenud 400 m2 võrra, mis on 2% rohkem kui eelmisel aastal. Neljandas kvartalis toimus müügitulu kasv eelkõige tänu oktoobrikuisele Osturallile ja jõulumüükidele, mis kompenseerisid selle aasta jaekaubanduse ühe kehvema kuu - novembri müügitulemust, mis oli 29% madalam, kui eelmisel aastal samal perioodil.
Kaubamajade ärisegmendi 2009. aasta müügitulemust mõjutasid ka suured renoveerimistööd esimesel poolaastal mitmetes maailmades. Kaubamajade ärisegmendis sisalduva I.L.U. keti 2009. aasta müügitulu kokku oli 12,0 miljonit krooni, keti IV kvartali müügitulu oli 7,6 miljonit krooni. Märtsi teises pooles avati esimene kosmeetikakaupluste keti I.L.U. kauplus uues Pärnu Keskuses. 6. novembril avati Lõuna-Eesti suurim kosmeetikakauplus, 330-ruutmeetrine I.L.U. Tartus Lõunakeskuses ning 12. novembril keti lipulaev Rocca al Mare Kaubanduskeskuses. Rocca al Mare I.L.U. üldpind on 477 m2. 2010. aasta sügisel on planeeritud kaupluse avamine Kristiine Keskuses Tallinnas.
Kinnisvarade ärisegmendi 2009. aasta kontserniväline müügitulu oli 42,7 miljonit krooni (2,7 miljonit eurot), kasvades eelmise aasta sama perioodiga 4%. IV kvartali müügitulemuseks kujunes 10,3 miljonit krooni (0,7 miljonit eurot).
Autokaubanduse ärisegmendi 2009. aasta müügitulu ilma segmentide vaheliste tehinguteta oli 208,6 miljonit krooni (13,3 miljonit eurot), olles 58% väiksem eelmise aasta sama perioodi tuludest. 2009. aastal müüdi kokku 853 autot. 2008. aasta sama perioodi müügitulu 2056 auto müügist oli 494,9 miljonit krooni (31,6 miljonit eurot). 2009. aasta IV kvartali müügitulu oli 29,8 miljonit krooni
(1,9 miljonit eurot) ning kokku müüdi 79 uut sõidukit. 2008. aasta sama perioodi müügitulu oli 57,8 miljonit krooni (3,7 miljonit eurot). IV kvartalis toimus sarnaselt eelnevate kvartalitega suur autoturu langus. Kogu Eestis müüdi IV kvartalis 1938 sõiduautot, mis 44% vähem kui eelmisel aastal. Lätis registreeriti IV kvartalis 566 autot, mis annab turu languseks 82%. Leedus müüdi 1 560 autot, mis on 55% vähem aasta tagusest tulemusest. Eestis ja Lätis turuosad võrreldes III kvartaliga tõusid. Eestis kasvas turuosa 2,1%-lt 2,2%-le ja Lätis 3,6%-lt 3,8%-le.Leedus langes turuosa 2,8%-lt 1,5%-le. 2009. aasta autoturu languseks kujunes Baltikumis 70% ehk müüdi 19731 autot. Aasta tagasi registreeriti kokku 64 600 sõiduautot. Positiivse poole pealt tuleks ära märkida Leedus võidetud riigihanget. Hanke mahuks on 68 maasturit KIA Sportage.