Spordikauba tootja Adidas plaanib teha Venemaast ja SRÜ riikidest oma suuruselt kolmanda turu USA ja Hiina järel.
Kuni aastani 2015 võib igal aastal arvestada vähemalt kümneprotsendilise kasvuga, ütles ettevõtte juht Herbert Hainer täna Moskvas investoritele. Venemaa ja SRÜ riikide piirkond, kuhu kuuluvad ka Ukraina, Kasahstan ja mitmed väiksemad endised Nõukogude liiduvabariigid, tõrjuks seega kolmandalt kohalt seni seal olnud Jaapani, vahendab Reuters.
Aastaks 2013 plaanib Adidas murda miljardi euro käibe piiri. Plaanis on avada edasi oma firmapoode, mille arv peaks selle aastaks tõusma 800ni. Aastaks 2015 peab neid juurde tulema veel 400. Adidas loodab ühtlasi, et 2012. aasta EM Poolas ja Ukrainas kergitab jalgpallitoodete müüki. Samuti kasvab jooksutoodete turg, nagu ka outdoor-toodete osakaal, mis on tänu madalatele temperatuuridele piirkonnas traditsiooniliselt niigi suur.
Seotud lood
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.