• 17.01.12, 18:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Anti Kuiv: digimarket oli meie hea partner

Max Digimarket oli meie hea partner ning ilmselt on seda ka tulevikus, sõnas IT ning olmeelektroonika hulgimüügi- ja logistikafirma Also Balti haru juht Anti Kuiv.
„Igal äril on risk ja raske on öelda midagi põhjapanevat, et miks või kuidas neil nii läks. Meile on nad head partnerid olnud ja ilmselt on ka tulevikus, ju nad leiavad siis mõne parema viisi seda äri arendada,“ kommenteeris Kuiv Max Digimarketi saatust. Max Digimarket on ka Also klient, kuid täna neil küll pole tasumata arveid ega muid probleeme meiega, lisas ta.
„Müts maha, et nad ikkagi julgesid äri arendada selles suunas ja mina alati vaatan positiivselt, kui keegi midagi teeb. Neid inimesi, kes kritiseerivad on alati rohkem kui neid, kes midagi teevad. Mina küll ei kritiseeriks seda mõtet ja kindlasti olid seal riskid kaalutletud,“ arutles Kuiv. 
„Eestis on tarbimine olnud viimased aastad nõrk ja heitlik, Eestis on olnud töötus küllaltki kõrge jne. Klientide segmenteerimine ja oma sihtturgude leidmine on kõige raskem tegevus. Kuid tihtilugu need, kes palju teevad, leiavad ka uusi võimalusi,“ märkis Kuiv.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele