Mingisugust karjuvat probleemide rägastikku meil kindlasti pole, see oli lihtsalt pisteline kontroll, kommenteeris OG Elektra ASi omanik Oleg Gross tööinspektsiooni kuu pikkust kontrolli.
„Meil on suur kett, kauplused üle Eesti ja väga tore, et kontrollitakse. Ma ei arva, et kontrollitakse sellepärast, et asjad halvasti oleks,“ lausus Gross.
Tema sõnul kontrolliti Maximat ja nüüd on järg Grossi Toidukaupade käes. Kui tööinspektorid on tööle pandud ja riik kulutab selle peale raha, on see teretulnud, arvas ettevõtja.
Tööinspektorid on omaniku kinnitusel Grossi Toidukaupadele ka varem ettekirjutusi teinud. „See on jooksev töö ja ei tasu arvata, et nad vaid kampaania korras teevad. Kui täna võtavad kõrgendatud tähelepanu alla ühe keti ja meie ka näeme, mis meil puudujäägid on, pean seda väga teretulnuks. Pealegi meile teatakse ette ja see on väga soliidne,“ rääkis Gross.
Karjuvat probleemirägastikku kaupluseketil Grossi kinnitusel pole. "Kas meil aga midagi pole olnud, seda ma nõukogu esimehena öelda ei oska," tunnistas ta.
Tööinspektsioon kontrollib kampaania korras 1.–30. aprillil kauplusteketis Grossi Toidukaubad, kuidas seal täidetakse töölepingu seaduse ning töötervishoiu ja tööohutuse seaduse nõudeid.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele