Autor: Kaubandus.ee • 3. aprill 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Laima laiendab Eestis turuosa

Magusatootja Laima soovib 2012. aastal Eestis suurendada turuosa viiendiku võrra ning võtta turul tugev kolmas positsioon. 

Laima turundusjuhi Janne Laiki sõnul alustas magusatootja eesmärgi nimel rebrändinguga, tulles välja tahvelšokolaadide pakendite uue disaini ning šokolaadide retseptuuri uuendamise ja täiustamisega.

Laima on Baltikumi suurim magusatootja, mille ajalugu ulatub aastasse 1870. Laima ekspordib oma tooteid enam kui 25 riiki.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Heli KünnapasKaubandus.ee toimetajaTel:
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700