Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 25. aprill 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ants Vasar: kaubamaja formaat on oma aja ära elanud

Viru Keskuse tegevjuht Ants Vasar ütles kaubandus.ee online-intervjuus, et kaubamaja formaat on oma aja ära elanud.

Lugeja küsis: kas näete Tallinnas või selle lähiümbruses ruumi veel mõnele rahvusvahelisele kaubamajade ketile.

Vasar vastas: Traditsioonilises mõttes kaubamajale kindlasti mitte. Seda sel lihtsal põhjusel, et kaubamaja kontseptsioon ja formaat on oma aja ära elanud ning ei ole enam konkurentsivõimeline. Küll aga ootan mõne kaubamaja tulekut, lisaks Marks & Spencerile, mis on spetsiaalselt kaubanduskeskuse jaoks mõeldud formaadiga, näiteks Next, Debenhams, Peak & Clopenburg jt. Igasugune konkurentsi tugevnemine turul avaldab mõju kõigile turuosalistele, sh ka Viru Keskusele. Kuid ka meie areneme, kujundame oma positsiooni vastavuses turu muutustega ja kindlasti saame olema jätkuvalt üks tipptegijaid Tallinna jaekaubanduse turul.

 

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700