Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 24. august 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Posti või interneti teel müük tegi aasta algul rekordi

Aasta esimese pooles kasvas müügitulu kõige kiiremini valdkonnas müük posti või interneti teel, vastas kaubandus.ee päringule Statistikaamet.

2012. aasta kuue kuuga (jaanuar-juuni) suurenes jaemüügi vallas olevate tegevusalade müügitulu eelmise aasta vastava perioodiga võrreldes püsivhindades järgnevalt: jaemüük posti või interneti teel 32% (kuue kuu müügitulu kokku 47,6 miljonit eurot); mootorikütuse jaemüük 21% (558,6 miljonit eurot);

1.

2.

3. tekstiiltoodete, rõivaste, jalatsite ja nahktoodete jaemüük 16% (109 miljonit eurot);

4. farmaatsia- ja meditsiinikaupade, kosmeetika ja tualetitarvete jaemüük 16% (125,4 miljonit eurot);

5. majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjali jaemüük 11% (291,9 miljonit eurot).

Tänavu juunis kasvas jaemüük püsivhindades 7%, tehes sellest 2012. aasta suurima läbimüügiga kuu. Esimese kuue kuuga ulatus jaekauplejate koondkäive Statistikaameti andmeil 2,6 mld euroni, mis ületab ka buumiaastate sama perioodi tulemust. Kaubandus.ee uuris Statistikaametist, millistes kaubagruppides valdkonniti suurim kasv saavutati.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757